Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hulp gezocht onderzoek student :) - Forum Wereldfietser

Hulp gezocht onderzoek student :)

Goedendag iedereen,

Ik zal mij kort even voorstellen, mijn naam is Dane en ik ben een 23-jarige student Commerciële Economie bij Hogeschool Zuyd. Momenteel loop ik stage bij een onderneming gevestigd in de (sport)fietsbranche.

Daartoe doe ik een onderzoek naar de fietsende doelgroep met als uitgangspunt social media. Mijn vraag is of jullie mij hiermee willen helpen. :)

Dat kan door deze enquête in te vullen welke niet meer dan 3 tot 5 minuten in beslag zal nemen. Alvast bedankt!
https://www.survio.com/survey/d/C3B6T3B3H5I2B3S4L

Met vriendelijke groet,
Dane
Ingevuld.

Wel een beetje vreemde enquête moet ik zeggen. De link tussen de sociale media en overige "interesses" is erg beperkt.
ik kwam er niet heel ver mee, beetje onzin sociale media van 1 tot 10 te selecteren als je er maar 1 of 2 van gebruikt.
Ingevuld....maar inderdaad een vreemde enquête
.
Vraag mij af wat je hier uit wil halen

Dirk
Als je fietsforumgebruikers vraagt naar hun gebruik van sociale media, dan ligt het antwoord "fietsforum" wel enigszins voor de hand, zou ik zeggen. In mijn geval iets meer dan Tik-Tok of Snapchat.
Sluit me volledig aan bij non-fixie + mis de optie om keuzes te deselecteren aangezien sommige dingen gewoon niet worden gebruikt
Bedankt voor het invullen allemaal!
Het punt is dat ik bij deze software niet de mogelijkheid heb om zaken uit te schakelen welke niet gebruikt worden, desalniettemin kan ik inleven in de reacties hierover.

Nogmaals dank voor de invulling en de feedback! :)

Groet,
Dane
dik5 schreef:
do 12 nov, 2020 17:15
Vraag mij af wat je hier uit wil halen
Of wat wil dat Tsjechische bedrijf allemaal aan je IP-adres kunnen koppelen?