Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Enquête afstudeeronderzoek (kans op een 50 euro cadeaubon!) - Forum Wereldfietser

Enquête afstudeeronderzoek (kans op een 50 euro cadeaubon!)

Hallo allemaal,

In september ben ik begonnen met mijn afstudeeronderzoek bij Arcadis ter afronding voor mijn opleiding Civiele Techniek, afstudeerrichting Mobiliteit aan de Hogeschool van Amsterdam. Mijn afstudeeronderzoek zal zich richten op delen van fietsen tussen forensen in relatie met het verminderen van de overvolle fietsenstallingen bij treinstations.

Voor dit onderzoek heb ik een enquête opgesteld. Met deze enquête wil ik de bereidheid van forensen onderzoeken om hun fiets te delen. Deze enquête is specifiek bedoelt voor reizigers die normaliter minimaal 1 keer per week met de fiets naar het treinstation reizen. Fietst u nu niet meer naar het treinstation vanwege het Covid-19 virus? Geen probleem, in deze enquête moet u juist uitgaan van uw reisgedrag voor het Covid-19 virus!

Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie deze enquête invullen. Het duurt ongeveer 10 minuutjes en u kunt er ook nog eens een bol.com cadeaubon van 50 euro mee winnen!

Linkje enquête:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... sp=sf_link

Groet,
Stein van der Voort
Nou, dat was een kort onderzoek. Na de eerste vraag stond ik al weer buiten. :)
hi

Je zult waarschijnlijk wel geinspireerd zijn door de wissel fiets in Amsterdam -Zuid, de pilot die veel aan het licht heeft gebracht hoe er betere resultaten kunnen worden behaald. Ik ben in Leiden bezig om na Corona, (het is u nl niet relevant omdat er geen stalingsdruk is) verder te gaan met een verkenning en vragen aan potentiele gebruikers te stellen

stuur me een PB-tje en ik link je aan de diverse onderzoeken en suggesties om de vragen door meer mensen te laten zien
ik heb het bv nier gezoen bij de fietsersbond....

Wereld fietsers zijn niet echt je doelgroep
gr eveline
evelineb schreef:
vr 23 okt, 2020 19:27
Wereld fietsers zijn niet echt je doelgroep
Ja, inderdaad. Ik heb de enquête wel ingevuld, maar ik merkte dat mijn beeld vertroebeld werd door fietsliefhebber eigenaardigheden:
- ik leen mijn fiets niet graag uit
- ik fiets graag op een voor mij goed afgestelde fiets ( en niet op een “one size fits all”)
- mijn fiets Is onderdeel van mijn ( zelf geconstrueerde) identiteit, dus ik wil een fiets die bij mij past. En dus geen fiets die bij iedereen past.

Dat is allemaal niet erg behulpzaam. Terwijl ik het idee van deelfietsen wel heel nuttig vind.
non-fixie schreef:
do 22 okt, 2020 21:25
Nou, dat was een kort onderzoek. Na de eerste vraag stond ik al weer buiten. :)
Was de trein al vertrokken? :D :D
alstro schreef:
vr 23 okt, 2020 20:10
Was de trein al vertrokken? :D :D
Nee, ik fiets te weinig naar het station. En dan mag je niet meedoen.

En mijn fiets staat bij mij in hetzelfde rijtje als mijn vrouw en mijn vulpen. Die leen ik niet uit. 8)
non-fixie schreef:
za 24 okt, 2020 01:24
alstro schreef:
vr 23 okt, 2020 20:10
Was de trein al vertrokken? :D :D
Nee, ik fiets te weinig naar het station. En dan mag je niet meedoen.
Zoals netjes, zelfs vet staat aangegeven in de eerste posting...