Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Iemand ervaring met bike-components.de? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Iemand ervaring met bike-components.de?

Bedankt voor alle reacties. Het gaat om een paar banden dus die 'gok' durf ik dan wel te nemen na het lezen van de reacties.
Gaat helemaal goed komen, ik heb er gister ook nog een bestelling geplaatst 8)
Ik heb de afgelopen tien jaar alleen maar goede ervaringen met bc.
Ik heb vooral gewaardeerd dat ze ook pielluttig kleine onderdelen in het assortiment hebben.
Bijv Niet alleen een complete Rohloffnaaf van duizend euro, maar ook het pietluttigste veertje voor de vrijloop.
Ik hoop vurig dat ze in staat zijn deze service te blijven bieden in de competitie met een reus als Amazon.
Shadow schreef:
wo 14 okt, 2020 22:00
het is altijd moeilijk om iets onder garantie van Shimano vergoed te krijgen. Mijn XT platformpedalen daar moesten ze eerst ook 6 weken over nadenken (nadat ik ze opgestuurd had dus).
Ik had bij Futurumshop combi-pedalen van Shimano besteld. Werden geleverd zonder pinnetjes (voor de grip, dus zonder heb je er niet zo veel aan). Mailtje gestuurd naar Futurumshop of die nageleverd konden worden. Kon niet, ik moest de pedalen terugsturen en dan zou Shimano er naar gaan kijken.

Ja daaaag. Had nog pinnetjes (reservesetje (lang) bij andere pedalen) liggen dus die maar gemonteerd. Zo te lezen de juiste keuze gemaakt.
Al jarenlang tevreden klant bij BC. Prijzen zijn prima. Verzending duurt iets langer (een dag of zo) omdat pakketjes de landsgrens over moeten.
Bij Rose.nl is het een beetje een puinhoop lijkt het.
Nee maar aanmaningen sturen over niet geleverde spullen ging nog prima :?
Karma...
Leon schreef:
ma 19 okt, 2020 12:43
Bij Rose.nl is het een beetje een puinhoop lijkt het.
Beetje heel erg kort door de bocht. Gaat overal wel eens wat fout. die dingen komen onder vergrootglas te liggen. De 1000de andere keren dat het goed gaat hoor je niemand over.
Maar goed, dingen die fout gaan moeten natuurlijk wel netjes worden opgelost. Maar soms is het de wet van Murphy.
alstro schreef:
vr 23 okt, 2020 20:06
Leon schreef:
ma 19 okt, 2020 12:43
Bij Rose.nl is het een beetje een puinhoop lijkt het.
Beetje heel erg kort door de bocht.
Als ze zelf uitgebreide verhalen op hun website gaan schrijven over de leveringsproblen dan zijn er kennelijk problemen. Maar wel netjes dat ze dat melden. Er zijn ook websites die helemaal niks melden als er iets mis gaat.