Additionally, paste this code immediately after the opening tag: nieuwe informatie site fietsvakanties - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

nieuwe informatie site fietsvakanties

Inmiddels heb ik in de voorbereiding van de Fiets en Wandelbeurs mijn fietswebsite weer bijgewerkt: https://fietsvakantie.home.blog/ De informatie is weer helemaal [i]up to date[/i], en ik zal de komende dagen nog wat werken aan de formuleringen en de lay out. Suggesties zijn overigens altijd zeer welkom.
In mijn lezingen op de beurs zelf zal ik deze keer het accent nadrukkelijker leggen op goedkoop en licht gewicht, om vooral de beginnende vakantiefietser van dienst te zijn.
Wim schreef:
wo 26 feb, 2020 12:36
Suggesties zijn overigens altijd zeer welkom.
Een andere foto dan het standaardplaatje bovenaan de pagina?
Verder veel lof voor de moeite die je hier in blijft steken. Ik zal het wellicht nog eens doorlezen en uitpluizen.
Ja ik heb al een andere foto klaarliggen voor de openingspagina maar moet nog uitvissen hoe ik dat moet plaatsen. Eerst nog even de laatste rimpels in de tekst glad strijken.
Kan je de tekst niet in hoofdstukken opdelen, het nu een grote lap tekst en dat vind ik persoonlijk minder uitnodigend om te lezen.
Dat staat op het programma. Er zijn wel hoofdstukken maar geen indexering. Ik ben nog niet echt handig met Wordpress en vind het al heel wat dat dit me gelukt is. Ik ben laatst op cursus geweest maar die was niet echt nuttig. Misschien moet ik een ander thema kiezen met andere mogelijkheden, maar Wordpress is niet bepaald helder over de exacte mogelijkheden. Op mijn werk zijn er mensen die dit voor me doen....
Leon schreef:Ik zal het wellicht nog eens doorlezen en uitpluizen.
Ik heb het even doorgelezen. Alleen over fietstechniek. Ik heb twee puntjes:
* Ik zou canti's niet meer als eerste noemen bij de moderne remmen, maar ik zou met V-brakes beginnen en canti's als oude variatie noemen. Canti's beginnen zeldzaam te worden en als je ze ziet zitten ze op fietsen waar je beter niet meer mee op vakantie gaat en zijn ze in povere staat van oxidatie.
* Bij het lezen van het deel over wiel- en bandenmaten duizelt het mij, terwijl ik best wel ingevoerd ben in de materie. Misschien kan een tabel wat orde scheppen en kun je dan een boel zinnen schrappen. Dat het *** is om een tabel te maken in Wordpress weet ik. Misschien moet je het dan maar doen via een afbeelding zoals een screenshot van een .doc of .xls.
Maar verder erg weinig opmerkingen dus.

Om strucuur te brengen is een wiki erg mooi :wink: , maar extreem bewerkelijk. Je kunt ook een inhoudsopgave schrijven en daarin handmatige links maken naar de paragrafen. Voorbeeld: https://leonpoels.home.blog/2019/03/01/ ... s-sneller/
Dank je - je hebt gelijk. Ik zal vandaag of morgen nog eens kijken of ik snel wat kan doen, maar ik heb meer te doen, en mijn powerpoint voor de beurs moet ook nog.....
Mooi en duidelijk stuk, waar we in het begin van onze fietsvakantieverslaving veel aan hebben gehad.
Wellicht bij de tenten de optie van een tipi ook opnemen? Ruim, licht, hoog. Bijv. De WickyUp?