Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Enorm fijne films van een Bulgaars-Canadese wereldfietser - Forum Wereldfietser

Enorm fijne films van een Bulgaars-Canadese wereldfietser

Op de website van Iohan is een playlist met Youtube films te vinden. De eerste lange films hebben me al geboeid en geraakt door wat hij doet, hoe hij het doet en hoe hij verslag ervan doet. De latere zijn ook nog eens erg oogstrelend. Ik heb er fantastische kerstdagen mee gehad. Heerlijk joch!
Ziet er inderdaad goed uit, ga ook eens kijken. Dank!
bikelike schreef:Op de website van Iohan is een playlist met Youtube films te vinden. De eerste lange films hebben me al geboeid en geraakt door wat hij doet, hoe hij het doet en hoe hij verslag ervan doet. De latere zijn ook nog eens erg oogstrelend. Ik heb er fantastische kerstdagen mee gehad. Heerlijk joch!
Ha die Boompie,

Beste wensen voor 2016!
Ik volg hem al een tijdje. - Klein correctie .... hij is Bulgaars-Canadees
Zijn eerdere videos ook al met veel plezier gekeken. De laatste staan ook nog op de watchlist.
Grum schreef:Ik volg hem al een tijdje. - Klein correctie .... hij is Bulgaars-Canadees
Ja, inderdaad. Mmn, lukt me niet de titel te editen...
Zijn wel de mooiste fiets reis films die er zijn, komt ook omdat die jongen zo heerlijk relaxed is. Hij is nu trouwens canadees want hij heeft een paspoort gekregen.
bikelike schreef:
Grum schreef:Ik volg hem al een tijdje. - Klein correctie .... hij is Bulgaars-Canadees
Ja, inderdaad. Mmn, lukt me niet de titel te editen...
Ook niet al je je *eerste* bericht edit?
Leon schreef:Ook niet al je je *eerste* bericht edit?
YOW, Leon. Wat zouden we zijn zonder jou ;-).
Briljant, dat is genieten.
Prachtig! Bewonderenswaardig wat sommige fietsers aandurven!
Dit is waar het om gaat: laten zien waar je fietst en wat je meemaakt. Heb gisteren de eerste video bekeken en verheug me er op vanavond deel 2 te zien.

Treffend ook om de nonchalance te lezen waarmee hij zijn equipment beschrijft. Reizen als doel, en niet dat geëmmer over de fiets.
Afgelopen weekend al zijn films gekeken. Wat een held. Hij is avontuurlijk en open, maar ook naïef en in mijn ogen soms een beetje onverantwoordelijk, maar altijd overtuigd dat het wel goed komt. Heerlijk zo'n jongen!
Hij heeft in zijn films oog voor het fietsen, maar gelukkig ook voor de omgeving, de verbazingwekkend mooie natuur en de mensen om hem heen. Ik heb werkelijk genoten.
Deze kwam ik ook nog tegen. Prachtige beelden, in 4K gefilmd:

Dank voor het delen. Leuke film. Relaxte stem. Grappige teksten: Bearanoid.... You really can't see shit from the highway... Looks like a heating pile of shit, doesn't it... Landschap is fantastisch, de lange brede wegen trekken wat minder. Canada best mooi. Wel nat zeg.
Mooie herkenbare beelden, valt me wel op dat ie zelfs off road zonder helm fietst. Maar tja dat deed ik in de vorige eeuw ook toen ik daar was :oops:
Schitterend!
Er is weer een nieuw deel uit van die prachtige serie:

YOW! Dank je, Tovenaar.
Prachitg!