Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Enquêtes wel of niet? - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Enquêtes wel of niet?

Alien schreef:Zeker weten? Wordt het niet weer eens tijd om met veel bombast je definitieve vertrek van het forum aan te kondigen en al je berichten aan te passen? Schijnt dat dat de beste manier is om je zin door te drukken.
Sorry dat ik weer eens discussieer op een discussieforum. Als het bestuur en de LV besluiten dat dat niet meer mag dan zal ik er wel mee moeten stoppen.
arnob schreef:En als een enquête erg slecht is, niemand het vragenformulier invult en verder ook niet aan de rest van het verzamelde lezerspubliek duidelijk maakt dat hij/zij dit een slechte enquête vindt is er precies 1 bericht dat in het overzicht snel zal wegzakken....
Ook een ijzersterke tip Arno, gewoon de mogelijkheid tot reageren uitzetten :wink:
Michael W schreef:
arnob schreef:En als een enquête erg slecht is, niemand het vragenformulier invult en verder ook niet aan de rest van het verzamelde lezerspubliek duidelijk maakt dat hij/zij dit een slechte enquête vindt is er precies 1 bericht dat in het overzicht snel zal wegzakken....
Ook een ijzersterke tip Arno, gewoon de mogelijkheid tot reageren uitzetten :wink:
Zo is het, slotje erop en naar de achtergrond. Dat zie je bij meer fora. Dat kan ook in de rubriek te koop. Reacties via pb of de link naar mp. Scheelt een hoop moderatie werk. First in, First down :lol:
Ave Gone schreef:
Alien schreef:Zeker weten? Wordt het niet weer eens tijd om met veel bombast je definitieve vertrek van het forum aan te kondigen en al je berichten aan te passen? Schijnt dat dat de beste manier is om je zin door te drukken.
Sorry dat ik weer eens discussieer op een discussieforum. Als het bestuur en de LV besluiten dat dat niet meer mag dan zal ik er wel mee moeten stoppen.
Lees nog even de statuten 2010 en regelement van 2011 door; http://www.wereldfietser.nl/bestuur/statreg.pdf Een interactieve website betekend m.i. niet per definitie een discussieforum waarin ieder stelling geponeerd kan worden. Lijkt me dus geen alv aangelegenheid.
Eric op de Fiets schreef:
Michael W schreef:
arnob schreef:En als een enquête erg slecht is, niemand het vragenformulier invult en verder ook niet aan de rest van het verzamelde lezerspubliek duidelijk maakt dat hij/zij dit een slechte enquête vindt is er precies 1 bericht dat in het overzicht snel zal wegzakken....
Ook een ijzersterke tip Arno, gewoon de mogelijkheid tot reageren uitzetten :wink:
Zo is het, slotje erop en naar de achtergrond. Dat zie je bij meer fora. Dat kan ook in de rubriek te koop. Reacties via pb of de link naar mp. Scheelt een hoop moderatie werk. First in, First down :lol:
Prima idee
Ik vind enquêtes niet passen in de doelstelling van de vereniging. Als een student zo nodig iets wil weten komt die maar eens naar een bijeenkomst van de wereldfietser! Weg met al die stomme enquêtes. Er zijn heus wel goede geweest in het verleden en ik vind dat studenten ook best mogen leren van hun foutieve analyse. Vaak, zo weet ik ook uit eigen ervaring (liep zelf stage op de HEAO voor een fietsimporteur) dat het niet alleen voor studie is, maar er ook wel een commerciele partij die dingen wil hebben. Ik vind dat de Wereldfietser schoon moet blijven van enquêtes.
Eric op de Fiets schreef:
Ave Gone schreef:
Alien schreef:Zeker weten? Wordt het niet weer eens tijd om met veel bombast je definitieve vertrek van het forum aan te kondigen en al je berichten aan te passen? Schijnt dat dat de beste manier is om je zin door te drukken.
Sorry dat ik weer eens discussieer op een discussieforum. Als het bestuur en de LV besluiten dat dat niet meer mag dan zal ik er wel mee moeten stoppen.
Lees nog even de statuten 2010 en regelement van 2011 door; http://www.wereldfietser.nl/bestuur/statreg.pdf Een interactieve website betekend m.i. niet per definitie een discussieforum waarin ieder stelling geponeerd kan worden. Lijkt me dus geen alv aangelegenheid.
Alles binnen de vereniging is uiteindelijk een alv-aangelegenheid.
Enquêtes gewoon toelaten,we zijn zelf mans genoeg om wel of niet te reageren.
De eventuele toelichting ,de vragenlijst en het nut van de enquete bepaald wel of er respons komt.
Dirk
Lees nog even de statuten 2010 en regelement van 2011 door; http://www.wereldfietser.nl/bestuur/statreg.pdf Een interactieve website betekend m.i. niet per definitie een discussieforum waarin ieder stelling geponeerd kan worden. Lijkt me dus geen alv aangelegenheid.[/quote]Alles binnen de vereniging is uiteindelijk een alv-aangelegenheid.[/quote]R5.3, Leden kunnen voorstellen voor vergaderpunten tot de aanvang van de vergadering indienen bij het bestuur, met inachtneming van art. 5 . 6 van de statuten. Ik ben wel benieuwd naar je voorstel voor het discussieforum en het modereren hiervan wat je dan gaat inbrengen. Misschien eerst een enquete?
3 pagina's op een vraag Enquêtes wel/niet en daarnaast afvragen hoe onze uitstraling is?
:shock:
De site heeft uitstekende moderators en 1 wel zeer veelschrijvende ijverige luis in de pels.
Ik zou me eerst een afvragen hoe dit onze uitstraling beïnvloed.
:|
Als ik even mag samenvatten:

- alleen plaatsen in Achtergrond
- de enquêteur moet wat informatie geven over de opleiding en het doel van de enquête.
- ze worden meteen gesloten zodat er niet meer op gereageerd kan worden.

Zullen we het zo eens proberen en na een tijdje kijken of het hiermee beter wordt voor iedereen?
Enquetes geen probleem. Heb meer problemen met betweters. Die o.a. dit forum er zo af en toe tenenkrommend uit laten zien.
Persoonlijk zou ik het lekker zo laten zoals het nu geregeld is; in de titel staat duidelijk dat het een enquête betreft. Iedereen kan zelf bepalen of hij of zij het wil lezen en mocht er iets onoorbaars gevraagd worden in de enquête dan kan er altijd via een melding contact worden gezocht met het moderatorteam.
moderator schreef:Zullen we het zo eens proberen en na een tijdje kijken of het hiermee beter wordt voor iedereen?
Prima.
Naar Achtergrond verbannen en het ook nog eens op slot doen, daar help je geen student mee. En als je als forum geen feedback meer kunt geven ben je volgens mij ook niet goed bezig. Het argument dat het alleen over vakantie/wereldfietsen moet gaan slaat volgens mij nergens op want dan mag je ook andere topics sluiten.
Marjan schreef:3 pagina's op een vraag Enquêtes wel/niet en daarnaast afvragen hoe onze uitstraling is?
:shock:
De site heeft uitstekende moderators en 1 wel zeer veelschrijvende ijverige luis in de pels.
Ik zou me eerst een afvragen hoe dit onze uitstraling beïnvloed.
:|
Yep helemaal mee eens.
Avegone, als je doodmoe wordt van een enquete aanklikken, wordt het tijd om eens goed naar jezelf te kijken.
Yopie schreef:Het argument dat het alleen over vakantie/wereldfietsen moet gaan slaat volgens mij nergens op want dan mag je ook andere topics sluiten.
Dat zou terecht zijn, net als het idee om discussies over het beleid van deze vereniging onder de leden te voeren.
Yopie schreef:Naar Achtergrond verbannen en het ook nog eens op slot doen, ...
Is wat dubbelop ja, helemaal mee eens, een van de twee is al voldoende. Zet je ze in "achtergrond" dan kunnen die paar liefhebbers van enquêtes nog gewoon gezellig reageren zonder dat het getoond wordt in de actieve onderwerpen, zet je hem op slot dan verdwijnt hij binnen een half uurtje uit het zicht naar de volgende bladzijde en roept dan geen ergernis op bij de enquêtehaters :wink:
Mooie discussie weer. Is het nou echt zo erg gesteld met die enquetes dat er direct in een ALV op moet worden ingegaan? Overigens, een ALV is iets voor leden, dacht ik. Als je "lid" bent van het forum, maakt dat je niet direct een lid van de vereniging.

Zou wel een mooie oplossing zijn, want dan werd elke student ook lid, als hij of zij een enquete wilde plaatsen. Dát zou pas toewijding laten zien!