Additionally, paste this code immediately after the opening tag: mio 505HC - Forum Wereldfietser

mio 505HC

Ik ben in het bezit van dit navigatie systeem maar kan er slecht mee overweg zeker sinds de nieuwe site in gebruik is genomen.
Zijn er misschien mensen op dit forum die ook Mio gebruiken en mij verder willen helpen met het gebruik van Mio.Ik wil ook langs komen met navigatie en laptop om alles eens duidelijk te krijgen.
Ik woon in Nijmegen mvg
Hoi Hans, Marcel22 uit Doesburg is ook op zoek naar informatie hoe de Mio 505 te gebruiken. Misschien kunnen jullie samen iets organiseren? http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 21&t=23916
nou dat weet ik nog niet of het wel een mio gaat worden als het goed is,ga ik volgende week zaterdag kijken welke er het beste bij mijn past.ik wil uitleg over de volgende gpsen:
garmin oregon 650 of 650t
of de garmin montana 650 of 600
gr marcel
wie werk hier mee! navigeren naar foto's met geotags
is het makkelijk als je Fotonavigatie op je toestel heb......maar is dat echt nodig als je al een foto toestel mee heb
gr marcel
zo ben prima geslaagd voor mijn gps het is een garmin Montana 250 geworden een supper mooi gaaf,gps met een mooi groot afleesbaar scherm nu lekker uitvinden hoe alles werkt en dan eens uitproberen dus dat word echt er opuit met de fiets
gr marcel
Gefeliciteerd Marcel, heel veel plezier ermee en natuurlijk leuke nieuwe routes fietsen.
ja echt wel eerst ff de gps een beetje leren kennen wat er allemaal mogelijk is ben nu bezig met de overdracht met kaarten uit mijn basecamp,het is een geweldig ding en koment jaar ga ik echt meer fietsen