Additionally, paste this code immediately after the opening tag: PB als concept opslaan - Forum Wereldfietser

PB als concept opslaan

Is er nog iemand wakker?

Net met een pb bezig en wilde deze even opslaan als concept, maar kan de knop ‘als concept opslaan’ niet vinden. Kijk ik erover heen of wie kan me even helpen?

Alvast dank.
Misschien de tekst kopiëren en tijdelijk op Word bewaren?
In ieder geval even gekopieerd inderdaad.
Velotraumer schreef:
ma 20 jun, 2022 23:18
Net met een pb bezig en wilde deze even opslaan als concept, maar kan de knop ‘als concept opslaan’ niet vinden. Kijk ik erover heen of wie kan me even helpen?
Bij mij staat die ('Bewaar concept') gewoon onder het berichtvak, naast Voorbeeld en Verstuur. Misschien maakt het uit welk platform/browser/weetikveel?

Carl
Wat vreemd, ‘bewaar concept’ staat er bij mij niet(meer) bij. Voorheen weleens een pb opgeslagen maar nu onmogelijk. Voor zover ik weet met hetzelfde apparaat en browser
Screenshot_20220621-080626-01.jpeg
Bij mij niet dus:
63624397-B7D3-498F-9C90-8E6F88B6EA99.jpeg
Bij mij is die knop ook niet te zien. Misschien heeft het te maken met de hoeveelheid reeds opgeslagen berichten in de diverse mappen van privéberichten?
Er is inderdaad een maximum aan het aantal opgeslagen berichten. Voor alle berichten in alle mappen tezamen is dat standaard 50.