Additionally, paste this code immediately after the opening tag: bikepartsrus - Forum Wereldfietser

bikepartsrus

hoi allemal,

heeft iemand evaring met deze club www.bikepartsrus.nl IK heb een week geleden een keting bestelde en netje geld gestort, maar ik hoor nu niks van ze en het website werke niet(misschien allen vandag).

hoor graag jullie reaties

shane

Via da site van SIDN:

Resultaat voor bikepartsrus.nl
Domeinnaam bikepartsrus.nl (eerste domein)
Status actief

Registrant: J.M. Korteschiel
Noorderhavenkade 56 b2
3038 XK ROTTERDAM
Netherlands

Domicilie N/A
Gebonden aan ADR ja
Administratief contact JM Korteschiel
+31 (0)647208727
post@juultje.demon.nl

KVK Handelsregister online:
Naam: Bike Parts 'r Us
Vestigingsadres: Noorderhavenkade 56 B 2
Vestigingsplaats: 3038XK Rotterdam
Internetadres: http://www.bikepartsrus.nl
KvK-nummer: 24382384 0000
Soort inschrijving: Hoofdvestiging

Hi,

is al wel het een en ander van bekent, lees eens <A HREF="http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... age=1">dit draadje</A>... riekt een beetje als het waar.

Succes.

Bas

http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... readPage=1

Ik denk dat als het mogelijk is je geld terug te "halen", je het zo spoeding mogelijk moet doen...
Geld terugboeken heet "storneren" en kan alleen bij een automatische incasso en dan binnen 30 dagen na afschrijving. Bedragen die je zelf hebt overgemaakt kun je dus niet zelf terugboeken maar zullen door de ontvanger naar je moeten worden overgemaakt.
voor meer negatieve ervaringen lees de reactie maar op de sites, zoals:
forum.mountainbike.nl

Geld terugboeken heet "storneren" en kan alleen bij een automatische incasso en dan binnen 30 dagen na afschrijving. Bedragen die je zelf hebt overgemaakt kun je dus niet zelf terugboeken maar zullen door de ontvanger naar je moeten worden overgemaakt.
Dat gaat dan om de afkoelingsperiode (van een week). Zie http://www.consumentenbond.nl/thema/gel ... et=nietlid
Groet,
Leon

@Leon

Waar doel je op bij de afkoelingsperiode?
Consumenten hebben recht op een afkoelingsperiode van 7 werkdagen na levering van het product. Zij mogen een product binnen die periode terugsturen/terugbrengen, waarbij ze alleen de ev. portokosten hoeven te betalen. De verkoper mag wel voorwaarden verbinden aan het retour zenden.
Een gebruikt product nemen wij niet retour.
Als ik het goed begrijp heeft Shane (lugs) nog geen product thuisgekregen dus kan ze ook geen product terugsturen? Of doel je er op dat je alsnog je bestelling terug kan trekken en zo je geld terug kan vragen? Verklaar je nader.

Vriendelijke groet

Gijs

Bedankt voor jullie reacties

Hoi,

Beetje laat misschien maar hier nog een draadje over Bikes 'r us. Verschillende mensen hebbn aangifte gedaan wegen het niet nakomen van het koopverdrag:
http://www.internetoplichting.nl/cgi-bi ... 55403868/0

Hier nog een draadje:
http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... sc&start=0

Ruikt naar oplichting en/of de eigenaren zijn incompetent en liggen met elkaar en de provider overhoop.

whisky

En hier nog meer gedupeerden...

Fiets

lijk mijn een duidelijk verhaal, ben ben dus blij dat het allen om een ketting van 15 euro gaat, volkende week aangifte doen dus

bedankt voor jullie reacties

lugs schreef:lijk mijn een duidelijk verhaal, ben ben dus blij dat het allen om een ketting van 15 euro gaat, volkende week aangifte doen dus

bedankt voor jullie reacties
Daar doe je inderdaad in dit geval het beste aan. Hoewel het wel een vreemd verhaal is in het geheel. Het klinkt allemaal te onprofessioneel om echt over oplichting te spreken. Mocht het wel welopgezette oplichting zijn, dan heeft hij het niet slim gespeelt.