Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen naar Praag (of Rome) - Forum Wereldfietser

Fietsen naar Praag (of Rome)

Deze zomer wil ik naar Praag fietsen, of naar Rome, of naar een andere mooie bestemming.
Ik wil dat echter liever niet alleen doen, dus: wie fietst er met me mee?
Ik ben een ondernemende dame van 64, voormalig docente Nederlands, vind humor, flexibiliteit en 'niks moeten' hele belangrijke voorwaarden.
Zelf fiets ik met ondersteuning, maar dat hoeft niet voor het gezelschap op te gaan. Wél dat ik wil overnachten in B&B's, pensions en dergelijke onderkomens.
Wie voelt zich aangesproken en/of uitgedaagd?
Wilma
Hoe lang wil je weg en welke route wil je rijden.
Welke periode had je gedacht?
fietser uit het noorden van het land.
Dag Aaf,
Dank voor je reactie.
Wat betreft de route: er komt begin juli een nieuwe versie uit van het boekje met de route naar Praag, met overnachtingsadressen en dergelijke. Ik wilde me maar zoveel mogelijk houden aan die beschreven route. Ik wil dus met vertrekken wachten tot dat boekje verschijnt.
Er staan ongeveer 15 dagen voor, maar dat hangt natuurlijk helemaal af van de snelheid, de behoefte aan rustdagen, het rondkijken in bepaalde plaatsen en noem het maar op.
Aangezien ik niet meer hoef te werken, maakt het mij niet uit hoe lang ik er over doe. Wel ga ik min of meer uit van 80 kilometer per dag.
Groet van Wilma
Ik kon niet meer inloggen, daarom heeft het even geduurd.
Ik heb deze week gehoord, dat de datum voor een tandemtocht voor blinden op 20 augustus is.
Hier kan ik niet onderuit. Eind juli ga ik ook nog met vakantie naar Normandie.
Ik kom dus een beetje in tijdnood.
Groeten Aaf
Nood lijkt mij ten allen tijde onwenselijk. Laten wij dan maar even de gezamenlijke tocht naar Praag (of Rome) vergeten.
Succes met alles, groet van Wilma