Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje gezocht voor maand Juli 2016, Europa (M/V) - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje gezocht voor maand Juli 2016, Europa (M/V)

Hoihoi,

Ik ben op zoek naar fietsmaatje(s) voor rond 8/9 Juli tot 8/9 augustus. Wil door Europa heen trekken maar waarheen maakt me niet uit. Ben van plan om tegen de 60-100 kilometer per dag te fietsen, afhankelijk van de hoogtemeters. Man of vrouw maakt me niet uit maar wel in de leeftijd 20 tot 35, ergens in september hoop ik 24 te worden. Ben zelf net afgestudeerd en begin half augustus aan een baan. Hou veel van natuur maar hou er erg van om af en toe een stadje te bezoeken. Ook hou ik veel van cultuur (architectuur, geschiedenis en antropologie) en sporten waar je adrenaline level van omhoog stijgt (raften, klimmen, canyoning, downhill biking), dus een keer of twee een dergelijke activiteit doen zou ik wel leuk vinden. Maar als je dit niet ligt kunnen we ook andere leuke dingen doen naast het fietsen. Ook heb ik soms de neiging om gesprekken aan te gaan met mensen die ik onderweg tegenkom. Ik reis goedkoop: campings, en als ik een reisgenoot vind dan zou wildkamperen voor mij ook een optie zijn. Mocht je niet de hele maand Juli kunnen maar wel de eerste week/weken, schroom dan niet contact met me op te nemen gezien. Voor de laatste twee weken kan ik allicht andere reisgenoten vinden of fiets ik alleen verder.

Lianne
Hey Lianne,

Ik was op zoek naar mogelijkheden voor een (fiets)vakantie in het buitenland toen ik jouw bericht tegen kwam. Toen ik bericht gelezen had, heb ik een paar dagen nagedacht en besloten om er op te reageren. Ik ben jongeman van twintig jaar. Zelf vind ik het ook wel interessant om meer te weten te komen over het gebied waar je fietst. Dit zou voor mij kunnen betekenen om een stadje of musea te bezoeken, maar het lijkt mij ook leuk om de omgeving te verkennen op een wat sportievere wijze. Zelf heb ik enige fiets ervaring in het buitenland. Ik heb mijn opleiding bijna afgerond en zou 13-7 kunnen vertrekken. Het maximaal haalbare voor mij om te kunnen fietsen is 2 weken.

MAS