Kan de OpenFietsmap er niet op?
Die is gratis en zo ontzettend goed geworden dat ik niet meer met wat anders zou willen fietsen.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Kan die offline en in tjechie?HansvanderVeeke schreef:Kan de OpenFietsmap er niet op?
Die is gratis en zo ontzettend goed geworden dat ik niet meer met wat anders zou willen fietsen.
Indien je enkel zonnig en mooi weer reist is dat steeds sneller de voordeligste optie, en zeer zeker geen slechte keus. Indien je meer dan enkel mooi weer reist echter, loop je tegen de nodige issues met smartphones momenteel.Gauvain schreef:Welke reis ik ook zou ondernemen: ik zou nimmer meer een apparaat kopen, wat de kosten ook zijn, dat alleen een functie heeft als navigatiesysteem.
Die kun je prima als GPS gebruiken, de accu gaat al een stuk langer mee dan bij de vorige generaties smartphones en als je 'm gebruikt in combinatie met een naafdynamo en de juiste, ook offline werkende, apps, kun je overal op de wereld terecht.bikersuus schreef:Een samsubg galaxy s4 (binnenkort)Frank schreef:Welke smartphone heb je?
Dit is bij mij ook de reden geweest om toch een echt outdoor-toestel aan te schaffen. Als ik de iPhone die 4x zo duur is als een etrex 30 op mijn stuur zou monteren, zou ik toch redelijk met de bibber zitten, misschien zelfs mijn rijgedrag aanpassen...Of ik mijn smartphone zou gaan gebruiken ? Denk het niet, deze is weliswaar water en stofdicht, maar is tóch minder robuust als de Dakota 20.