Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:bert sitters schreef:Ik vind dat het ernstige onderwerp van de verdwijning van Floris Dierdorp bepaald niet bij "kletspraat" thuishoren.
Uit alles dat nu boven tafel gekomen is met zijn fiets gevonden op een onmogelijke plek, die hij zelf nooit vrijwillig zou hebben uitgezocht, diverse spullen die op andere plaatsen zijn gevonden, lijkt het erop dat zich een vreselijk drama moet hebben afgespeeld. Het houdt mij bezig: ik ben zelf veel op de fiets onderweg. Ik ken Servie. Ik heb het land als veilig ervaren met vriendelijke mensen.
Floris is natuurlijk voor velen voor ons geen onbekende: al 17 jaar lid van De Wereldfietser. Vooral bekend door meer dan 25 jaar begeleiding van de lezingen op de Fietsvakantiebeurs en later de Fiets en Wandelbeurs: eerst in de Beurs van Berlage in Amsterdam, vervolgens in de Edenhal te Amsterdam, weer een jaartje terug naar de Beurs van Berlage en vervolgens naar Sportcentrum Merwestein in Nieuwegein en uiteindelijk in de Amsterdam Rai. Floris is pas een paar jaar geleden hiermee gestopt.
Velen van ons heeft bij begeleid bij de lezingen.
Zijn vouwbare vakantiefiets, die nu gevonden is, stond altijd kenmerkend in een van de lezingenzalen. Dankzij dat die fiets gevouwen kon worden, nam Floris hem naar de beurs altijd gratis mee in de trein.
Ik hoop voor iedereen dat er snel duidelijkheid komt over het lot van de nu al maanden vermiste Floris Dierdorp.
Kunnen we als vereniging een reactie sturen naar zijn familie?