Volgens boekje maximaal 70km
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Bert van Sprang schreef: ↑wo 03 jun, 2020 21:03Ik wilde iedereen hier bedanken die door het neerschrijven van hun gedachten mij door het Corona-tijdperk hebben geholpen
De NS?Bert van Sprang schreef: ↑wo 03 jun, 2020 21:03ps. Ook niet-leden mogen eenmalig aan een ledenactiviteit deelnemen, dus wat let je?
Ha ha, wat zijn dat voor een wereldfietsers als ze niet eens op eigen kracht (of op een ebike, ook prima) naar een centraal in NL gekegen plek kunnen trappen. Daar heb je toch geen trein voor nodig? Toegegeven: voor de mensen uit Groningen (161 km), Maastricht (181 km) en Vlissingen (217 km) is het even doorbijten, maar die kunnen vast improviseren door bij vrienden of familie, of op een gereserveerde camping te overnachten. #copingwithcoronaeindgebruiker schreef: ↑wo 03 jun, 2020 22:08De NS?Bert van Sprang schreef: ↑wo 03 jun, 2020 21:03ps. Ook niet-leden mogen eenmalig aan een ledenactiviteit deelnemen, dus wat let je?
Hahawillem.m schreef: ↑wo 03 jun, 2020 22:19Ha ha, wat zijn dat voor een wereldfietsers als ze niet eens op eigen kracht (of op een ebike, ook prima) naar een centraal in NL gekegen plek kunnen trappen. Daar heb je toch geen trein voor nodig? Toegegeven: voor de mensen uit Groningen (161 km), Maastricht (181 km) en Vlissingen (217 km) is het even doorbijten, maar die kunnen vast improviseren door bij vrienden of familie, of op een gereserveerde camping te overnachten. #copingwithcoronaeindgebruiker schreef: ↑wo 03 jun, 2020 22:08De NS?Bert van Sprang schreef: ↑wo 03 jun, 2020 21:03ps. Ook niet-leden mogen eenmalig aan een ledenactiviteit deelnemen, dus wat let je?
Je hebt gelijk. Een vierdaagse doe je niet even tussendoor als je een drukke baan of zorgtaken hebt. Maar het is natuurlijk wel in te plannen als alternatief voor een langere (fiets)vakantie.Marjan schreef: ↑wo 03 jun, 2020 22:34Hahawillem.m schreef: ↑wo 03 jun, 2020 22:19Ha ha, wat zijn dat voor een wereldfietsers als ze niet eens op eigen kracht (of op een ebike, ook prima) naar een centraal in NL gekegen plek kunnen trappen. Daar heb je toch geen trein voor nodig? Toegegeven: voor de mensen uit Groningen (161 km), Maastricht (181 km) en Vlissingen (217 km) is het even doorbijten, maar die kunnen vast improviseren door bij vrienden of familie, of op een gereserveerde camping te overnachten. #copingwithcorona
Banen, en dan geen baan waar je tijdens je werk op fora kunt veelschrijven.
#copingwithcorona #frontlinie
Niet nodig anderen die ook naar buiten willen zo te qualificeren. Iedereen doet zijn ding en wijkt daarbij meer of minder van de "regels" af. Als de "regels"willens en wetens overtreden worden zoals al een aantal keer op het Museumplein moet er worden ingegrepen. Ik heb een jaar geleden al twee weken quarantaine op Rottumeroog voorgesteld. Ik ben afgelopen weekend met in totaal 5 personen wezen fietsen, in de trein terug was het veel te druk. Dat doe ik dus niet meer.meutes
In 2018 is het er! een nationaal preventie akkoord!Wim schreef: ↑wo 24 mar, 2021 14:41Ik ben het wel met Gommers eens dat er meer aandacht zou mogen zijn voor gezond leven. Op de IC liggen zoals bekend toch vooral mensen met zwaar overgewicht, dus waarom is er een jaar later nog geen beleid om dat overgewicht terug te dringen, hoe lastig ook in de praktijk?
We zijn 3 jaar verder.. en dan komt Gommers dat er meer aandacht mag zijn voor gezond leven, dat had de politiek vorig jaar, nee in 2018 al, meteen moeten oppakken.Het Nationaal Preventie Akkoord van staatssecretaris Blokhuis is kansloos met de VVD in de coalitie. Alleen wanneer de VVD-fractie luistert naar haar eigen achterban die wel stringente maatregelen tegen het roken wil, maakt het Preventie Akkoord enige kans.
Door Frits van Dam
Over het standpunt van de VVD over tabakspreventie hoeven we ons geen enkele illusie te maken. Roken is een vrije keuze, dat gezeur daarover moet maar eens afgelopen zijn. En ze zijn tegen accijnsverhoging boven wat er al is afgesproken. De nieuwe woordvoerder preventie van de VVD, Hayke Veldman heeft geen moeite met roken: “Hebben mensen straks het recht nog wel om iets ongezonds te doen?”