Additionally, paste this code immediately after the opening tag: ik ben geschrokken - Pagina 5 - Forum Wereldfietser

ik ben geschrokken

Theo Jorna schreef:Dus de computer van dit forum 'staat' in Rusland?
23:49 uur
Kunnen we de titel van dit topic niet veranderen ?

Michael W schreef: Kunnen we de titel van dit topic niet veranderen ?
We zitten hier toch in de afdeling 'Kletspraat'?
Eindeloos doorborduren over de bestuurscrisis heeft hier geen zin.
Dit lijkt me een mooie afsluiting van dit topic

Theo Jorna schreef:
Michael W schreef: Kunnen we de titel van dit topic niet veranderen ?
We zitten hier toch in de afdeling 'Kletspraat'?
Eindeloos doorborduren over de bestuurscrisis heeft hier geen zin.
Dit lijkt me een mooie afsluiting van dit topic
Een mooie kans om aan te tonen dat ik mijn klassiekers ken:
Broeva Haro!

Sjirk

Ik ben het eens met Hans van der Veerke hier, whiskey hier en willem jongman hier... en verder ben ik niet gekomen met lezen.

Ik ben net 4 weken lid en heb bij mijn lidmaatschap zelfs een extra donatie gedaan omdat ik vond dat de club wel meer waard is dan 15 euro per jaar, met wat extra geld zou misschien ook (naast veel respect en dank) een financiele motivatie / vergoeding gegeven kunnen worden voor de mensen die zo hun best doen om alles draaiend te houden? Ik kan zondag 6 april niet komen omdat ik bemanning ben op een zeilboot, die zondag pas rond 15.00 aanmeert. Dus ik zal helaas onwetend blijven (mits er notulen komen) en niet mijn mening kunnen geven (mits er misschien in een ledengedeelte van het forum een kort overleg komt). Ik sta open om iets meer voor de vereniging te doen en zou ook zeker in rustig overleg willen meedenken aan oplossingen... waar meld ik mij aan?

Deimor schreef:Ik sta open om iets meer voor de vereniging te doen en zou ook zeker in rustig overleg willen meedenken aan oplossingen... waar meld ik mij aan?
Ten eerste kun je een ander lid je volmacht verlenen, om tijdens de ledenvergadering voor je op te kunnen treden/aanwezig te zijn.

Meer voor de vereniging doen kan altijd:
- Activiteiten (bege)leiden
- Op beurz(en) staan
- Aanmelden om landeninformatie bij te houden o.i.d.
- Bij het verenigingsblad informeren of ze je hulp niet kunnen gebruiken
- moderator worden op het forum
- Zitting nemen in een door het bestuur in te stellen werkgroep of afdeling (geen ondertekende kennisgeving of wat dan ook nodig, alleen het bestuur kan daarvoor mensen aanstellen etc., maar dat staat ook allemaal in de statuten die op te vragen zijn, zoals eerder vernoemd)
- Zitting nemen in een volgend "vol" bestuur

Wellicht dat er zo meer te doen is als men in eerste instantie zou denken...

Verder vind ik de 3 door Deimor genoemde reacties ook wel aansprekend.

Ik zou overigens inderdaad ook langzamerhand wel wat willen doen, maar juist nu ben ik voor (als het goed is) een paar jaar onder de panne op de fiets... :roll: :oops: