door
Fokko » vr 06 jun, 2008 07:46
Hoi Stelvio-tijgers...
In gedachten denk ik aan jullie....ik heb hier in Amerika, vanaf LA door " the Crest" gefietst over de Higway 2 !!!! Erg mooi!!! En afgezet omdat de weg was weggeslagen door vallende rotsen /puin en de sneeuw.
Vorige week lag hier nog een paar meter sneeuw!!!! De wegwerkers lieten foto's zien. Iedereen is hier superaardig.
Men was het nog aan het reparen...we hebben het gegokt,....en ze lieten ons er door...de weg was daarvoor al lang afgezet..dus de hele weg voor ons alleen...GAAF!!! Later nog een stuk Route 66 ook afgezet en voor ons alleen!!!!
In de Crest geklommen van zeeniveau (eerste fietsdag) naar 1600 meter...egaal aan 1 stuk door....begon bij Hollywood ongeveer.
Dus de hele dag klimmen. de volgende dag weer naar 2400 meter...en ook ondertussen 500 gedaald....dus weer heel wat hoogte meters. heb hier voor deze gegecvens een GPS (Garmin Vista HCx )aangeschaft voor de goedkope dollar. Gaaf.
Vervolgens op een campground ( = paalcamping) gekampeerd.
Vandaag 120 km gefietst door de woestijn bij ong. 45-50 graden!!!
morgen misschien 130 naar Las Vegas...ook weer 400-500 meter klimmen.
Ook gehoord dat er 2 fietsers achter ons zitten...en die blijven wat mij betreft achter ons...haha...
Zit nu wel weer in een INN...dus lekker bedje...douchje....en internet.
well guys...good luck to you all...en klimze!!!! ik ga naar de Canyons....
Fokko