En aangevuld (en dus naar boven geschopt)Jurr schreef: ↑vr 14 aug, 2020 10:02Of eentje van deze opnieuw leven in blazen?
viewtopic.php?f=8&t=32791
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:En aangevuld (en dus naar boven geschopt)Jurr schreef: ↑vr 14 aug, 2020 10:02Of eentje van deze opnieuw leven in blazen?
viewtopic.php?f=8&t=32791
Biltema is mijn tweede thuis dat betreft, wanneer er een budget fietsje gebouwd wordt is het vaste prik bij hun.bast1aan schreef: ↑zo 23 aug, 2020 22:11Oh ja, bijna vergeten door alle positieve ervaringen, ik had een li-ion lader voor mijn fietsverlichting mee. Na anderhalf week fietsen wilde ik die gebruiken op een camping, en op moment dat ik 'm in het stopcontact steek komt er een flits en een enorme knal uit het ding, en was het overal donker. Gelukkig was de zekeringautomaat van de camping snel hersteld, maar mijn lader was letterlijk uit elkaar gesprongen en helemaal zwartgeblakerd, een echte duchtige Chinaplof™ dus.
adapter.jpg
Wat nu? het is geen lader die je snel opnieuw vindt en verlichting in Noorwegen is wel zo fijn. Gebeld naar een leverancier die ervaringen heeft met die accupacks, en die zei dat een standaard 12V adapter met stroombegrenzing ook werkt om 'm iig een heel eind op te laden, want Battery Management zit in de accupack zelf. Dus naar de Biltema (de grote doe-het-zelf-en-nog-meer keten van Scandinavie) en zo'n adapter gehaald, en waarempel, ik kreeg de accu er mee opgeladen.
Op zoek naar een USB-oplaadbaar alternatief hiervoor heeft nu wel wat meer prio gekregen voor de volgende reis. Alle andere spul is al USB nu.
Ik dacht vanwege die Engelse stekker linksonder die in Noorwegen onbekend is. Doordat het geen eigen foto bleek te zijn, had ik mijn reactie maar weggelaten. Excuus! Ik heb hier ook een liggen voor reizen in Engeland, reeds gekocht in 1972!
Komt ervan als je over een extreem slechte weg rijdt.... Probeerde ik ook op een oude Romeinse weg in Italië, boordevol met grote kinderhoofdjes.De tovenaar schreef: ↑di 25 aug, 2020 13:32Da's pech, camera weg...
Tip: altijd handig om je contactgegevens op een etiketje of op de geheugenkaart op te slaan!
Ouch!De tovenaar schreef: ↑di 25 aug, 2020 13:32Tip: altijd handig om je contactgegevens op een etiketje of op de geheugenkaart op te slaan!
Auw! Vorige zomer gehad met een XT platform pedaal, die schoof van de as af ipv in één keer af te breken...