Speciaal voor Fedor een kiekje van een weiland in de avondzon (zojuist met de telefoon gemaakt).
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Vast een Engelstalige eekhoorn die uit is op je wheel nuts!Martin E. van Doornik schreef: ↑wo 02 sep, 2020 15:43En nog geen half uur geleden gefotografeerd, op slechts anderhalve meter afstand:
[eekhoorn op de fiets]
2020, het jaar waarin knaagdieren zich beter aan de wet houden dan ministersMartin E. van Doornik schreef: ↑wo 02 sep, 2020 15:43En nog geen half uur geleden gefotografeerd, op slechts anderhalve meter afstand:
Bij het opstellen of aanpassen van een bericht, krijg je de optie "bijlage uploaden" (links onder) Als je daarop klikt, en doorklikt op " tips over foto's verkleinen," verschijnt er een uitleg over hoe je (op verschillende manieren) foto's kunt plaatsen.
Die Kirche von Landschaftspolder, tussen Bunde en Ditzumerverlaat. Zeer vlak landschap met veel boerderijen in lintbebouwingen. Die kerk heb ik ook toevallig gefotografeerd in 2010 vanuit mijn fiets, op weg naar Kreis Aurich. Pont over de Ems genomen in Ditzum.alstro schreef: ↑zo 06 sep, 2020 10:31Op de een of andere manier heb ik wat met kerken, zal wel met de historie en "wat heeft er in al die jaren zich hier wel niet hebben afgespeeld" gevoel te maken hebben gehad.
Gisteren tochtje gemaakt in het verre noorden van NL - DE en kwam ik deze tegen.
@ivo er lag ook een hele lastige tegel achter deze kerk
WhatsApp Image 2020-09-05 at 17.36.54.jpeg