Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Aanschaf nieuwe fiets - Pagina 5 - Forum Wereldfietser

Aanschaf nieuwe fiets

Hou er rekening mee dat Derk hem ook via marktplaats gekocht heeft.
Dus dat de gegeven informatie niet hoeft te kloppen (oliewissel / km) met de werkelijkheid. Dus voor de zekerheid zou je een oliewissel kunnen overwegen.
M276 schreef:Hou er rekening mee dat Derk hem ook via marktplaats gekocht heeft.
Dus dat de gegeven informatie niet hoeft te kloppen (oliewissel / km) met de werkelijkheid. Dus voor de zekerheid zou je een oliewissel kunnen overwegen.

Klopt, hier had ik ook rekening mee gehouden. Ik was ook van plan de olie preventief te vervangen.

Qua km zal er inderdaad mogenlijk wat missen, ik weet dit bijna wel zeker want je kunt nooit elke km meten (iedereen vergeet of heeft geen teller mee) maar er is nergens aan te zien dat de fiets noemenswaardig meer km gemaakt heeft dan aangegeven. Er is geen schade te zien, of plekken waar de lak gerepareerd is of dergenlijke zaken. De cranks zijn overgens ook vrij van slijtplekken.

Standaard achter weet ik niet of dit kan, er zitten iig geen extra nokjes en volgensmij zit de schakelbox dan in de weg?
Het Signature frame is voorbereid op alle opties van Koga, derailleur, Rohloff.....
Je zult vast nokjes / kabelgeleiders op het frame zien , die niet worden gebruikt.
Hier een foto van de achterstandaard bij een Koga Signature.
Afbeelding
jumbo schreef:Het Signature frame is voorbereid op alle opties van Koga, derailleur, Rohloff.....
Je zult vast nokjes / kabelgeleiders op het frame zien , die niet worden gebruikt.
Hier een foto van de achterstandaard bij een Koga Signature.
Afbeelding
ooohw dat verklaart wat. Ik meende dat de achterstandaart verder naar voren geplaatst werd. Ik had inderdaad enkele extra nokjes gevonden.