Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldfietsertrektocht in het Hemelvaartweekend - Pagina 5 - Forum Wereldfietser

Wereldfietsertrektocht in het Hemelvaartweekend

Hoi Bert,

Maak ons dan niet van te voren lekker met al je asperge praat.
36 personen wilden zien wat jij van asperges kan maken en waren behoorlijk teleurgesteld.
De asperges waren overal heel goedkoop, soms 1kg voor 1 euro, maar ja, kopen kan je ze niet, als je niet weet wat je ermee moet doen.

Groeten van een teleurgestelde John.

johntelleman schreef:Hoi Bert,

Maak ons dan niet van te voren lekker met al je asperge praat.
36 personen wilden zien wat jij van asperges kan maken en waren behoorlijk teleurgesteld.
De asperges waren overal heel goedkoop, soms 1kg voor 1 euro, maar ja, kopen kan je ze niet, als je niet weet wat je ermee moet doen.

Groeten van een teleurgestelde John.
Inderdaar erg jammer dat je onbrak met het asperge-recept!

Nu heb ik ze maar in een vaas gezet maar bloeien doen ze nog niet
Misschien als ik ze in de nog wat schaarse zon zet.... 8)

Volgende keer beter dan maar!

Groet,

Martijn

Cubeman schreef:Nu heb ik ze maar in een vaas gezet maar bloeien doen ze nog niet
Zo, nu is Bert wel genoeg geplaagd ... voor deze keer.
We moeten stoppen, anders zint hij nog op wraak :lol:
Groeten,
Leon

Vast even een foto van een rare vogel, onder weg gespot in zijn kennelijk natuurlijke habitat:

Afbeelding

De rest komt later.

Dank je Leon, maar ik heb absoluut geen wraakgevoelens. We hebben vrijheid van meningsuiting in onze club. Zo lang het geen slinks stookwerk is met eigen belang of eigen ego als doel, moet ik er ook om lachen. Stelt me overigens wel teleur dat er wereldfietsers zijn die niet eens asperges kunnen bereiden. Hoe moet dat nou als je alleen onderweg bent? Stel je voor: je hebt honger en het enige dat verkrijgbaar is zijn asperges? Idee voor een nieuwe activiteit: kookcursus op de camping. Met als speciaal onderdeel: overleven op asperges! Moet wel voor 24 juni, want na Sint Jan zult gij geen asperges meer steken!

Ha Gaele
Leuke foto. Inderdaad een vreemde vogel. Hij kwam ineens aanvliegen halverwege de trektocht. :wink:
Groetjes
Gudy

Meer foto's van het weekend zijn te vinden op mijn website.

Gaele