Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wintertrektocht 2013, vrijdag 11 januari – zondag 13 januari - Pagina 5 - Forum Wereldfietser

Wintertrektocht 2013, vrijdag 11 januari – zondag 13 januari

En? Is iedereen in zíjn/haar eigen slaapzak blijven liggen bij die vreselijke kou? :wink:

Frank
Ik heb een super weekend gehad.
Het was de eerste keer dat ik in de winter kampeerde en in een groep fietste. Voelde me als nieuweling beslist welkom.
Mijn uitrusting was niet helemaal wat ik verwacht had vooral niet de lekke mat en een haperende versnelling.
Even die problemen oplossen en wat werken aan mijn conditie dan ga ik beslist nog een keer mee.

Hesta
Hoi allemaal,

Het is leuk om een wintertrektocht te organiseren in de periferie van je eigen woonplaats en in de route je mooiste plekken op te kunnen nemen. Dat het weer dan helemaal mee zit is ook een belangrijke succesfactor. Maar het leukst is toch wel dat iedereen het zo naar zijn zin heeft gehad.
Hopelijk zien we elkaar dit jaar nog regelmatig terug op één van de Wereldfietser weekenden of buitenlandtochten; anders wellicht op de volgende wintertrektocht 2014, mèt Anita's boerenkool met worst.

Koert.
Koert schreef:Hoi allemaal,

Het is leuk om een wintertrektocht te organiseren in de periferie van je eigen woonplaats en in de route je mooiste plekken op te kunnen nemen. Dat het weer dan helemaal mee zit is ook een belangrijke succesfactor. Maar het leukst is toch wel dat iedereen het zo naar zijn zin heeft gehad.
Hopelijk zien we elkaar dit jaar nog regelmatig terug op één van de Wereldfietser weekenden of buitenlandtochten; anders wellicht op de volgende wintertrektocht 2014, mèt Anita's boerenkool met worst.

Koert.
Anita doet nu een warme wintertocht:....in Thailand en Laos, met een Vlaams stoofpotje in Luang Prabang.
bert sitters schreef:
Koert schreef:Hoi allemaal,

Het is leuk om een wintertrektocht te organiseren in de periferie van je eigen woonplaats en in de route je mooiste plekken op te kunnen nemen. Dat het weer dan helemaal mee zit is ook een belangrijke succesfactor. Maar het leukst is toch wel dat iedereen het zo naar zijn zin heeft gehad.
Hopelijk zien we elkaar dit jaar nog regelmatig terug op één van de Wereldfietser weekenden of buitenlandtochten; anders wellicht op de volgende wintertrektocht 2014, mèt Anita's boerenkool met worst.

Koert.
Anita doet nu met o.a. Nel, ingeborg en Hein een warme wintertocht:....in Thailand en Laos, met een Vlaams stoofpotje in Luang Prabang.
Op Facebook kwam ik deze prachtige foto's van Dennis tegen.

Groet,
https://picasaweb.google.com/1121857445 ... directlink

Enkele foto's van het erg geslaagde weekend.

Dan
Na acht jaar lidmaatschap van de WF voor het eerst mee geweest op een weekend.
Wat mij betreft een een super mix tussen:
--georganiseerd op stap en vrijheid-blijheid
--jong en oud
--sociaal/communicatief en een tikkeltje vreemd
--koud (het weer) en warm (de mensen)
.....kortom de tip aan (hen die nog nooit meegingen op een weekend) om het op zijn minst eens uit te proberen. En Koert: bedankt voor de organisatie.

Groetjes van twee cavia's uit Dongen (Toos en Theo)
Koert bedankt voor het 'Grote Rondje Amsterdam'. Lekker weer en aparte campings.

Bij de foto's nu ook een korte video. Hier te zien :D
Prachtige foto's en filmimpressie.
Ik heb virtueel mee zitten genieten van voorpret en de verhalen van het weekend en natuurlijk de foto's en de film/video. Jullie hadden supermooi winterweer.