De band met luchtvering, iets kwetsbaarder. Maar wel in kleurtjesWim schreef:50 mm Big Apples?
Wim

Probleem dat de kleinste maat 26 x 2.15 is en dat kan net te breed zijn, ben ik bang.
Groet,
Arno
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Even verder gezocht dan mijn ........... Inderdaad, 26 x 2.00 in zwart. Worden omschreven als Big Apple Race, Performance of 2012. En goedkoper. Dat is de band die je bedoelt?Wim schreef:Nee de gekleurde modellen zijn mindere kwaliteit - de goede zijn er alleen in het zwart, en zijn er ook in 50 mm.
Wim
Inderdaad, maar wat ik bedoel is dat de Active line ook zwarte banden bevat, dus het is niet omdat het zwart is, dat het goed is. Mijn zinsconstructie kon wel iets duidelijker.Wim schreef:Als ik op de site kijk zie ik in de Performance line alleen maar zwarte banden, en dat had ik ook begrepen toen ik laatst met hen sprak.
1. Ja, met de Touring Plus. Deze heeft zacht rubber voor goede grip en snelheid in de winter en is fluisterstil en comfortabel. Voor de zomer is deze band me te zacht en gebruik ik banden die ik harder kan oppompen.Glika schreef:Iemand ervaring met Conti banden zoals ComfortContact, SportContact, TravelContact? En met welke Schwalbe band kan je deze typen het beste vergelijken (Big Apple, Supreme, Racer)? Ondanks zoeken op de site van Conti is het mij nog niet helemaal duidelijk.
Groet,
Arno
eens zelfde ervaring op gravel langs de Rijn in Duitsland dit jaar.iceman schreef:Arno,
Ik heb erg goede ervaringen met de Conti Travel Contact die standaard op mijn destijds gekochte Koga zaten. Rijdt op asfalt licht door het bovenop wat fijnere profiel en op zandwegen/gravel heb je grip door het grovere profiel aan de zijkanten.