Twee keer ja.De tovenaar schreef: ↑di 14 mei, 2019 16:24Dit soort picknickplaatsen kom je vaak tegen in de States, klopt dat?
Ligt het op de TransAm route?
Edit: het is trouwens geen picknickplaats, het is op een camping.
-Jan
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Twee keer ja.De tovenaar schreef: ↑di 14 mei, 2019 16:24Dit soort picknickplaatsen kom je vaak tegen in de States, klopt dat?
Ligt het op de TransAm route?
Inderdaad saai waar ik liep.
Voelt een beetje als de Giro winnen nadat Dumoulin uitvalt, maar goed.
Yep! Met daarachter de Holleweg, een van de vele klimmen naar de Posbank.
Aan de verlepte rood-wit-blauwe bloemen te zien van de afgelopen Dodenherdenking op 4 mei. Een oorlogsmonument dus. Maar mijn ogen vallen in slaap van de extreem lange lijst van oorlogsmonumenten in Nederland op Wikipedia door te zoeken....
Waar in NL heb je een uitzicht over een breed schijnbaar volledig bebost dal? Ik dacht even aan Wageningen of Rheden richting Arnhem, maar de zonnestand is dan onmogelijk. Er staan ook dennenbomen in het dal.
Dan zijn die bloemen 50 weken lang goed geconserveerd gebleven, want ik fietste er op 22 april.Martin E. van Doornik schreef: ↑wo 15 mei, 2019 19:33Aan de verlepte rood-wit-blauwe bloemen te zien van de afgelopen Dodenherdenking op 4 mei. Een oorlogsmonument dus.
Alleen dat je naar het noorden kijkt is juist LeonLeon schreef: ↑wo 15 mei, 2019 20:07Waar in NL heb je een uitzicht over een breed schijnbaar volledig bebost dal? Ik dacht even aan Wageningen of Rheden richting Arnhem, maar de zonnestand is dan onmogelijk. Er staan ook dennenbomen in het dal.
We kijken ongeveer naar het noorden. De oostelijke Veluwerand? Zie ik Apeldoorn? Zwolle?
Mooi filmpje maar niet de goede lokatieBridgestone SM schreef: Is het wellicht een uitzicht van de uitkijktoren in het Montferland ?
Het landschap, het gemengde bos "sturen" me die kant op.
Ik zie een overeenkomst met het uitzicht rond 0:35 in dit Utubetje
Groeten BSM
Tja, het zou te mooi geweest zijn maar er waren ook een paar twijfel-dingetjes.De tovenaar schreef: ↑wo 15 mei, 2019 20:31NeeMooi filmpje maar niet de goede lokatieBridgestone SM schreef: Is het wellicht een uitzicht van de uitkijktoren in het Montferland ?
Het landschap, het gemengde bos "sturen" me die kant op.
Ik zie een overeenkomst met het uitzicht rond 0:35 in dit Utubetje
Groeten BSM