Ik dacht eerst aan sla, maar het zijn dus sukerpeeën !
#Rent naar beneden om te kijken welke herkomst er op de pot suiker staat.#
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Niet in Rusland (Sovjet-Unie, toen de foto in 1981 was gemaakt) maar wel iets dichterbij.Michael W schreef:Vast een Russisch-Orthodox kerkjeMartin E. van Doornik schreef:Hier een foto van een schattig lief kerkje, mijn fiets heeft twee uur lang tegen de muur geparkeerd gestaan. Maar waar? www.mijnalbum.nl/Album=QYVIW48M
Klik erop voor een vergroting.
Alaska was tot 1867 onderdeel van Rusland, maar werd voor de prijs van wat ze nu betalen voor een modale voetballer, verkocht aan de VSRachel schreef:Ongetwijfeld, maar zulke kerkjes vind je all over the world. Neem nou deze:Michael W schreef:Vast een Russisch-Orthodox kerkje
Hij is te vinden in Juneau, hoofdstad van Alaska.
Ja, daar hebben ze nu wel erg veel spijt vanDe tovenaar schreef:Alaska was tot 1867 onderdeel van Rusland, maar werd voor de prijs van wat ze nu betalen voor een modale voetballer, verkocht aan de VSRachel schreef:Ongetwijfeld, maar zulke kerkjes vind je all over the world. Neem nou deze:Michael W schreef:Vast een Russisch-Orthodox kerkje
Hij is te vinden in Juneau, hoofdstad van Alaska.
Leuk kerkje Martin.Martin E. van Doornik schreef:Hier een andere foto van dit kerkje: www.mijnalbum.nl/Album=AWXQIMJ6
Ik wist het meteen. Budapest vanaf de rustige Buda-kant met blik over de Donau. In dat deel heb ik een paar weken een appartement bewoond. Ik was er vlak voordat de Rode ster van het Parlementsgebouw werd getakeld.Michael W schreef:Deze moet ook gemakkelijk zijn. Waar staat dit standbeeld ?