door
Marjan » zo 23 mar, 2008 16:02
Ik volg deze discussie met interresse.
M.i slaat Leon de spijker op zijn kop: het forum scheiden van de vereniging.
Deze 2 los van elkaar zetten.
Als beginnend vakantiefietser ben ik direct lid geworden van de club, zat vol vragen, als die vraag dan beantwoord werd met een grote tegenvraag alsof ik een dom blondje ben en aan de afzender kon ik lezen dat zij (ook nog eens) in het bestuur zat....óf als je een reisgenoot zoekt en er komt (weer) iemand uit datzelfde bestuur roepend/ vragend, is er iemand die met hem/ haar meewil?? alsof die ander dat zelf niet kan?
Dus heb mijn lidmaatschap weer opgezegd, ik wil niet bij een club horen die kleinerend reageert op posts van mensen die denken een forum hebben gevonden waar ze ervaring kunnen opdoen en daarna weer delen.
Ik ben lid van de fietserbond en daar blijft het bestuur, buiten de namen en agendapunten redelijk anoniem..die hoor / zie ik niet met elkaar ruzieen tijdens allerlei discussies...ja, tijdens ledenvergaderingen maar niet op de man zoals hier soms op het forum...zouden die er wel komen, dan zul je ook daar zien dat leden af gaan haken...het lijkt wel een politieke partij...geruzie binnen de groep kost altijd leden.
Persoonlijk denk ik dat allerlei discussies gevoerd hier op het forum beter in een achterkamer had kunnen plaatsvinden.
En voor de rest.. lekker fietsen..ervaringen uitwisselen..er is een schat aan ervaringen, waar ik in ieder geval een groot voordeel uit heb gehaald.
en ik zou het advies van Leon ter harte nemen.