En dit pure eilanddenken, ieder denkt allen aan zijn eigen budget, is dus de basis voor veel problemen in Nederland. Geïntegreerd denken levert over de hele linie meer voordelen opmaar vergt een geïntegreerd denken en geen kruideniersmentaliteit.Wim schreef: ↑do 03 jun, 2021 10:03Voor de NS zijn fietsen best lastig. Ze nemen vrij veel plek in en kunnen ook zorgen voor vertraging. Tegelijk horen fiets en trein erg bij elkaar. Ik vind het dus niet verstandig van de NS in te zetten op ontmoediging. Beter lijkt mij te kiezen voor flink duurdere fietskaartjes. Dat maakt fietsvervoer rendabeler en spoort reizigers aan een vouwfiets te gebruiken voor forensgebruik. Maak de ingangen naar fietsplekken beter toegankelijk en het probleem van vertragingen wordt ook kleiner.
De bijdrage na jou, van Bert, is een voorbeeld hoe het wel moet.
Het wordt tijd dat de NS eens gaat leren van het buitenland en niet denkt dat ze de wijsheid in pacht heeft.