Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldfietsertrektocht in het Hemelvaartweekend - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Wereldfietsertrektocht in het Hemelvaartweekend

Het (aanhangsel) Zuiden wordt regelmatig door de NS "geamputeerd".
Velen denken dat het ook bij Belgi? hoort!

Ik wil ff kwijt dat ik niet kan wachten tot het zo ver is!

Cubeman schreef:Ik wil ff kwijt dat ik niet kan wachten tot het zo ver is!
Nou, je kunt vast een aantal campings gaan checken als je wilt..... :wink:
Leon

Leon schreef:
Cubeman schreef:Ik wil ff kwijt dat ik niet kan wachten tot het zo ver is!
Nou, je kunt vast een aantal campings gaan checken als je wilt..... :wink:
Leon
't is dat ik niet in de buurt woon.... 8)

Voor de rest de fiets reeds voorzien van een verse set Marathon XR banden, de fiets schoongemaakt en de ketting ontvet en opnieuw gesmeerd.
Ook de GPS voorzien van kaartmateriaal van Brabant, Limburg, aangrenzend Duitsland en Belgi? incl. campings in dat gebied.
Morgen nog even naar Bever voor de laatste spulletjes en dan ben ik er helemaal klaar voor.
Woensdagavond met de trein naar Eindhoven en dan met de fiets en BOB Yak naar De Fuut.
Ik verwacht omstreeks 21:00uur op de camping te zijn.
Mooie gelegenheid om m?n nieuwe Hilleberg Nallo 2 Ultra uit te testen samen met m?n nog nieuwe Yeti V.I.B Pound 250 slaapzak.
Ik zie het als testcase voor m?n uitrusting, kan ik meteen zien of alles klaar is voor de zomer fietsvakantie!

Als ik zo naar de voorspellingen kijk ga ik nog maar een set spatborden monteren denk ik:(
Ik had gehoopt m'n nieuwe Paclite jack niet nodig te hebben maar vooralsnog lijkt dat ijdele hoop te zijn:)
Maar aangezien er nog nooit iemand is overleden aan een beetje regen gaat het vast wel goed komen!

Cubeman schreef:Als ik zo naar de voorspellingen kijk ga ik nog maar een set spatborden monteren denk ik:(
Ja inderdaad.
Verzoek de paklijst aan te passen aan de weersverwachting en niet aan de temperatuur van gisteren :?

di wo do vr za
Zonneschijn (%) 30 20 20 20 20
Neerslagkans (%) 70 80 80 80 80
Neerslaghoeveelheid (mm) 5 2-5 3-6 3-6 3-6
Minimumtemperatuur (?C) 10 8/11 5/8 5/8 5/7
Middagtemperatuur (?C) 17 13/15 11/14 11/14 11/14
Windrichting W NW W NW NW
Windkracht (bft) 4 5 5 5 5

Desondanks hebben zich nog een paar mensen aangemeld!

Leon

Ik geloof dat het KNMI al snel voor een mindere voorspelling gaat om teleurstellingen te voorkomen.
Ik ga er zelf van uit dat het zo nu en dan een buitje zal zijn maar geen grote hoeveelheden.
Zal in ieder geval de regenbroek inpakken en een set spatborden monteren dan kan er weinig mis gaan.
Het weer blijft toch iets waar je geen invloed op hebt, ik onderga het meestal zoals het komt en ik loop nog steeds rond.... 8)

Ik kijk er nog steeds naar uit!

he jongens,

ik kan er niks aan doen... het kriebelt te veel, en dus heb ik besloten om toch met jullie mee te gaan. en als het niet gaat dan stap ik wel weer op de trein naar huis. zoiezo moet ik vrijdag avond op die trein stappen om te werken. dus jullie zien mij wel verschijnen. ik moet alleen nog eventjes kijken of ik morgenavond kom of donderdag ochtend...

maar in ieder geval ben ik er toch heel eventjes bij

hoihoi, nathalie
renaw schreef:Nu ik me officieel aangemeldt heb, heb ik nu recht op die asperge maaltijd op de camping zonder helicopters boven m'n hoofd???
Het zal wel weer een gezellige boel worden, dus kom op en schrijf je in bij Leon!!! Groet, Rena :wink:
Hoi Rena,
Helaas is het weekend op dit moment volgeboekt. Er is behalve ik, nog maar ??n toerbegeleider, dus we hebben al twee groepen van 22.
Groetjes,
Leon

Net maar even langs de fietsenboer geweest voor een verse regenbroek en een set spatborden :?
Ik hoop beide niet echt nodig te hebben....
Ik las dat het gezellig druk gaat worden dus zal de sfeer ondanks het potentieel slechte weer wel OK zijn :wink:

De voorspellingen worden al beter volgens www.wetter.de

Woensdag: 93% kans op regen, 16?C max/10?C min, 2:00uur zon
Donderdag: 10% kans op regen, 14?C max/7?C min, 4:30uur zon
Vrijdag: 66% kans op regen, 14?C max/ 8?C min, 3:30uur zon
Zaterdag: 54% kans op regen, 13?C max/5?C min, 5:00 uur zon
Zondag: 52% kans op regen, 14?C max/5?C min, 4:30uur zon

Mag ik dan de eerste zijn om te zeggen dat het helemaal GEWELDIG was!
Het weer viel 200% mee en het was erg gezellig.
Mooie tochten gemaakt en veel leuke en gezellige nieuwe gezichten gezien.

Echt buitengewoon goed bevallen voor mijn eerste echte trektocht met de Wereldfietser!

Hoi Martijn,

Leuk dat je het naar je zin hebt gehad.

Hieronder vind je een foto terug van ons geslaagde kampvuur. (hoe koud hebben de andere groepen het 's avonds gehad???? :lol: )
Voor de liefhebbers heb ik ook nog de foto's van het toiletgebouw van vrijdagavond......zonder censuur! Alleen op aanvraag.

Groet,
Marco

Afbeelding
Kampvuur van de "AvontuurFietsgroep" waarbij eigenlijk het sanitair op de camping het grootste avontuur was....

Afbeelding
De tweede fietsdag waar we het voor elkaar hebben gekregen om 65 km te fietsen en hemelsbreed 13 km verderop te raken. Elk klein weggetje/klimmetje werd befietst....

Afbeelding

Ik bedank iedereen voor het geweldige weekend. Ik weet nu ook hoe het is om alleen te zijn tussen een geweldige groep mensen. Het bevalt ook wel :wink:
We hebben al het weer gehad, regen, zon, hagel, wind. Het was leuk om ook weer eens nieuwe mensen te zien op het weekend.
Leon heeft weer eens voor een fantastische route gezorgd. Verhard en onverhard. Bedankt :D

Tot de volgende keer!!!
Gudy

Oja Bert
Je hebt heerlijke asperge soep gemist.
Waar was je nu?

Hoi,

Ook van mijn zijde wat sfeer:

We hadden al zon bij het vertrek:
Afbeelding

Het kampvuur van de andere groep was groter....:
Afbeelding

Op krachten komen op zijn Duits
Afbeelding

Picknick langs het kanaal bij Helenaveen:
Afbeelding

Verbroedering bij het kampvuur (die met de hoed komt uit de omgeving van Rotterdam...):
Afbeelding

Bush was in Limburg en De Wereldfietser was in America:
Afbeelding
Mijn hemel, was het maar 365 dagen per jaar hemelvaart...
Wat was het weer gezellig, bedankt allen !!!
Tot een volgend weekend.

Hoi WF'ers !!!

Inderdaad Lars, was het maar altijd Hemelvaart, want het enige niet leuke aan de Hemelvaart trektocht is dat er een eind aan zit!
Het weer bleek geen invloed te hebben op het succes van afgelopen weekend. Er hebben ongeveer 36 personen meegefietst, de ??n wat langer dan de ander.
Gelukkig kunnen we toeleven naar een volgend hoogtepunt, het voorjaarsweekend!

Groeten, John.

P.s, Bert waar was jij nou??????????

He Bert, waar was je nou???????????????
BEEEEHEEEEEEEEEEEEEERT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Neem ik speciaal mijn aspergepannetje mee....
Teringpan weegt nog eens 1200 gram extra en dan kom je niet.....

Porque no ?

Groetjes Lars

Jammer dat ik dat allemaal heb ik gemist. Helaas hoort keuzes maken bij het leven en ben je niet altijd helemaal vrij in het maken van die keuzes.