door
drestar » di 08 okt, 2013 17:07
Alien schreef:Waarschijnlijk niet:

precies zo was het eerst,maar waar haal je zulke nagels vandaan?
Travelmaster schreef:Dat ziet er dan wel weer netjes uit, toch? Alleen dat gazele-embleem, zat dat al met zulke grote popnagels vast?
Ja voor de rest wel netjes gecoat, maar alleen was de doos niet goed ingepakt, alles lag los bij elkaar, als hij alles met ti rips aan de doos vast had gemaakt kon er niks gaan schuiven en dan had ik ook geen beschadigingen gehad als de post ermee gooit, ik zag gisteren trouwens nog een postwagen staan die pakjes aan het ophalen was bij een supermarkt, de post ophaler gooide van een afstand alle pakketten gewoon op een hoop in de wagen, alsof hij vuilnis op aan het stapelen was, dus dan begrijp ik wel dat je ze een stap voor moet blijven of anders pakket laten verzekeren..
en dat gazelle embleem zat eerst vast met platte nagels die inderdaat kleiner waren,maar ja ik vind het goed zo want het is wel netjes voor de rest, ook heeft hij de lager cups er uit gehaald en er weer terug in gezet,
ik ben nu een trapas aan het bestellen, dezelfde die erin zat. deze as moet erin geslagen worden,en dus niet geperst, er zitten 2 lagers met klembussen, heb het nog nooit gedaan maar met een stuk stalen pijp zou het moeten lukken om hem erin te tikken,