Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets- en wandelbeurs nog betaalbaar ? Inmiddels kletspraat - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Fiets- en wandelbeurs nog betaalbaar ? Inmiddels kletspraat

bert sitters schreef:Wat ben ik toch bij dat ik als niet-autobezitter mij totaal geen kopzorgen hoef te maken over parkeerproblemen en parkeerkosten.
Dan ben je gezegend dat je fiets nog nooit gestolen bij jou in Amsterdam. :D
Leon
Leon schreef:
bert sitters schreef:Wat ben ik toch bij dat ik als niet-autobezitter mij totaal geen kopzorgen hoef te maken over parkeerproblemen en parkeerkosten.
Dan ben je gezegend dat je fiets nog nooit gestolen bij jou in Amsterdam. :D
Leon
Dat is echt jaren geleden, toch doe ik al mijn verplaatsingen in Amsterdam op de fiets. Maar hoeveel automobielen worden er jaarlijks open gebroken?
bert sitters schreef: Dat is echt jaren geleden, toch doe ik al mijn verplaatsingen in Amsterdam op de fiets. Maar hoeveel automobielen worden er jaarlijks open gebroken?
Globaal:
fietsdiefstal (aangiftes) 760000
autoinbraak 80000
autodiefstal: 12000
m-gineering schreef:
bert sitters schreef: Dat is echt jaren geleden, toch doe ik al mijn verplaatsingen in Amsterdam op de fiets. Maar hoeveel automobielen worden er jaarlijks open gebroken?
Globaal:
fietsdiefstal (aangiftes) 760000
autoinbraak 80000
autodiefstal: 12000


In Amsterdam?
bert sitters schreef:
m-gineering schreef:
bert sitters schreef: Dat is echt jaren geleden, toch doe ik al mijn verplaatsingen in Amsterdam op de fiets. Maar hoeveel automobielen worden er jaarlijks open gebroken?
Globaal:
fietsdiefstal 760000 (2006, aangiftes ca 30%)
autoinbraak 80000 (2010)
autodiefstal: 12000 (2010)


In Amsterdam?
DIt zijn landelijke cijfers, maar Amsterdam gaat overal fier aan kop behalve bij de diefstal van zware vrachtwagens en aanhangers. Geen reden om aan te nemen dat het beeld voor fietsen wezenlijk anders zou zijn
http://www.stavc.nl/pdfdb/incijfersnew/ ... nkaart.pdf
DIt zijn landelijke cijfers, maar Amsterdam gaat overal fier aan kop behalve bij de diefstal van zware vrachtwagens en aanhangers. Geen reden om aan te nemen dat het beeld voor fietsen wezenlijk anders zou zijn
http://www.stavc.nl/pdfdb/incijfersnew/ ... nkaart.pdf[/quote]

Op die link die jij aangeeft staan geen gestolen fietsen. Vindt men dat niet belangrijk?