Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hemelvaarttrektocht 2004 - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Hemelvaarttrektocht 2004

De deelnemers aan de tocht hebben inmiddels via de mail bericht gehad. Mocht dat niet het geval zijn email of IM me dan en ik stuur het alsnog toe.
(gebruik hiervoor de PB of Email knoppen onderaan dit bericht)

Zojuist gesignaleerd op de Boulevard van Katwijk aan Zee (LF1) rijdend in zuidelijke richting: één bepakte fietser van vrouwelijke kunne.

Onderweg richting Delft?

De LF1-fietsroute is de druk befietste lange afstandsroute. Dick, als jij daar op die boulevard een spandoek neerhangt en wat te drinken aanbiedt, kun hordes nieuwe leden werven.
Weersverwachting voor komende dagen:

Eerste vijf dagen, donderdag 20 mei tot en met maandag 24 mei :

Geregeld zon, vanaf vrijdag kans op een bui.
Middagtemperatuur dalend naar zo'n 14 graden in het weekend.
Minimum temperaturen ongeveer 9 graden
Windkracht 3-4 uit voornamelijk NW richting.

bert sitters schreef:De LF1-fietsroute is de druk befietste lange afstandsroute. Dick, als jij daar op die boulevard een spandoek neerhangt en wat te drinken aanbiedt, kun je hordes nieuwe leden werven.
Wanneer de Vereniging het huis zou kopen dat wij nu huren (het komt, nadat wij er in september uitgaan, te koop) dan zou dat niet eens zo'n gek idee zijn, Bert.
Het is groot genoeg voor een pension en dan blijft er nog genoeg ruimte over voor het verenigingskantoor.
Kamperen wordt een beetje moeilijk. In onze 'tuin' is plaats voor hooguit drie tentjes.
We zullen a.s. zondagmiddag eens zien of er veertig fietsen voor de deur kwijt kunnen.

Dick

Overigens: In een andere (jou welbekende) draad had Gudy het over 'die frisse zeelucht' . Daar is hier in Katwijk niets van te merken. De hele Boulevard gaat inmiddels schuil onder een heerlijke appeltaartgeur.
Henk_B schreef:Weersverwachting voor komende dagen:
Middagtemperatuur dalend naar zo'n 14 graden in het weekend.
Warme appeltaart dus, begrijp ik.

Warme chocolademelk ook? Open haard aan?

In plaats van de a4-tjes met "Oh, oh Den Haag" ook een bundel kerstliedjes mee?

Dick

Ah...dat belooft wat!
Als de appeltaart net zo goed wordt als de gado gado van een tijdje terug...
Affijn, ik ga dit maal ook es mee.
Die taart trekt me meer dan over de streep...

Kan gelijk Freek uitgezwaaid worden, hoewel ie op een goddeloos vroeg tijdstip langs delfgauw komt karren.

Groet,

Ronald

Hé Ronald!

Leuk!

Jij kan de meute wel door Katwijk loodsen.

Je krijgt een extra stuk!

Ik kan niet beloven dat die appeltaart net zo lekker wordt als die Gado Gado want die was van mij. Die appeltaarten zijn van Els. Ze ruiken prima (nummertje vijf zit in de oven) maar of ze ook smaken weet ik niet.

Slagroom d'r bij?

Dick

8O Jummie!

Dat gaat helemaal goed komen zo!
(Ik heb alle vertrouwen in de appeltaart-kundigheid van Els)
En met die appeltaartlucht over Katwijk moet de bron eenvoudig te vinden zijn.

Ben nu alle zooi aan het bij elkaar aan het vegen om richting Delfgauw te gaan.

Tot zondag!

Ronald

je hoeft er trouwens niet vreemd van op te kijken wanneer Freek morgenochtend véél vroeger dan jij denkt met een een tros conservenblikjes achter z'n fiets en gewapend met een ratel en een toeter over beide campings trapt... ook vanwege het feit dat hij Luilak dit jaar in Turkije zal moeten vieren.

Mij zal dat niets verbazen :D

Dick,
niet alles verklappen... nu zijn ze erop voorbereid.
Was het wel van plan, luid het volkslied van Den Haag zingend over de camping struinen om 7:00 uur 's morgens :twisted:

Maar misschien draai ik wel om richting Katwijk, appeltaarten zijn voor mij een soort eerste levensbehoefte.... gelukkig hebben ze in Turkije ook overheerlijke appelbroodjes.

Trouwens,
een uurtje of 2 terug plotseling een enorme drukte in mijn anders zo rustige straat. Allemaal auto's met fietsen achterop de trekhaak. Even later fietsen hele kuddes richting camping Uylenberg...
Die zullen we morgenochtend eens lekker vroeg wakker gaan maken 8)

IEdereen heel veel plezier, ik zal aan jullie denken wanneer ik aan de Turkse Kahvee en Baclava zit :lol:

Doei,
Freek

Goede reis. Zal er morgen om die tijd nog niet zijn.

Afbeelding

Groeten uit een zonovergoten Katwijk aan Zee

Henk bedankt!

Weeeeer een hemelvaarttrektocht om nooit te vergeten.
Holland op zijn best. De zon, de Hollandse luchten, het water, en de mooie dorpjes.
En natuurlijk een fantastisch gezelschap.
Nogmaals bedankt voor alle moeite, want we hebben gezien dat je er een hoop tijd in hebt gestoken.

Groeten, John.

Hallo fietsers
Bedankt voor jullie gezelligheid. Het waren vier leuke dagen. Henk, de tocht was goed voorbereid en bedankt voor al je werk. Dick en Els, bedankt voor de lekkere appeltaarten in jullie huis. Het laatste stuk door de duinen ging lekker. Meewind en een volle buik met appeltaart. Na een paar dagen tegenwind welverdiend.
Misschien binnenkort weer zo'n leuke tocht? :wink:
Groetjes
Gudy
Collegafietsers,

Het laatste stukje gingen we een beetje (te) snel, waardoor ons groepje uit elkaar is gevallen. Ik heb nog wel een groot aantal mensen bij Den Haag CS kunnen uitzwaaien, maar heb niet van iedereen afscheid kunnen nemen. Dus, ook Henk, Gudy, John, Anneke, Johan, Gaele en Johnny, (ben ik niemand vergeten?) ook dankzij jullie was het een tof "echt vet" weekend. Wel een beetje koud (ik zag net dat in Duitsland in het middelgebergte weer sneeuw op de toppen ligt, ook daar heel zeldzaam voor de tijd van het jaar), maar wij laten ons door niets uit het veld slaan, toch?

jim
Henk: mijn complimenten voor de schitterende route. We hebben er met maar liefst 35 mensen van genoten! Hieronde heb ik geprobeerd de route enigszins weer te geven. Het begint bij de camping in Delfgauw en gaat vervolgens linksom (meest tegen de wind in :lol: )
Afbeelding
Op de terugweg ben ik in Sittard uitgestapt en heb nog eens 25 heerlijke kilometers met de wind in de rug afgelegd.
Groeten aan alle tochtgenoten, Leon
Hallo allen, ik sluit me aan bij Jim.
Doordat we een beetje snel gingen door de duinen, zou dat door die nieuwe trapas kunnen komen of zaten er bepaalde stimulerende ingredienten in de appeltaart hi hi, raakten we de groep kwijt.
Ook van mij iedereen bedankt voor de fijne dagen, als vanouds reuze gezellig !!!!
Mijn moeder mag dit niet lezen maar ik heb nog nooit zulke lekkere appeltaart op, bedankt Dick en Els !
Groetjes aan allen

hoihoi iedereen,

ook voor mij en joey geld dat we opeens iedereen kwijt waren, dus namens mij en joey wil ik iedereen bedanken voor een superweekend, en dick en els voor een superappeltaart... het t-shirt ga ik vereeuwigen... ik denk dat ie aan een hanger aan de muur komt... en volgende keer doe ik mijn best er weer bij te kunnen zijn...

veel supergroetjes, vanuit (alweer) leiden

Hallo Allemaal,

Ook ik (wij) vonden het hartstikke gezellig. De tocht was erg mooi. Henk, Bedankt!!
De appeltaart was heerlijk!!
's Avonds was het koud, maar het kampvuur maakte dit weer goed.
Al met al vond ik het een zeer geslaagd en hartstikke gezellig weekend!

Anouk