Additionally, paste this code immediately after the opening tag: wereldfietsersbeurs - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

wereldfietsersbeurs

Suzanne Vonk In de Havenloods van 25 november


Afbeelding
Dank je, die NS werkzaamheden zijn helaas nuttig om te weten.
Wim
zal ik nog wel gaan morgen het wort wel heel erg slech weer ik heb alles tegen wind morgen windkracht 6...7 tegen
gr marcel
Dat wordt zwaar denk ik, Marcel... Misschien evt. rekening houden met een stukje treinen... :roll: Maar dan zul je ook last hebben van dat traject, zeker omdat fietsen denk ik niet mee kunnen in de bus... :|

Goede promotie weer van Suzanne, al die dingen bij elkaar opgeteld is natuurlijk fantastische reclame!
nou ik vind het echt ontzettent jammer maar ik heb alles opgeruimt,dus met andere woorden ik ga niet.er staat hier aan de kust morgen een dikke wind windkracht 6 met een buiw 8 dat wort echt te gek hoor,ik vind het erg jammer dat ik er niet kan.ik kan beter als het wat knapper weer is en de zon schijnd eens naar amsterdam rijden,ik wens juli zondag allemaal een goede beurs toe en meschien volgend jaar beter
gr marcel
Joh, een beetje wind is juist lekker
er komen nog genoeg leuke dagen dat het wel lekker weer is,en meschien de volgende maand lekker een winterdag zonnetje erbij.in febr ga ik nog een paar weken eropuit,dan ga ik naar hardeberg en vandaaruit fietsen.
gr marcel
marcel22 schreef:nou ik vind het echt ontzettent jammer maar ik heb alles opgeruimt,dus met andere woorden ik ga niet.er staat hier aan de kust morgen een dikke wind windkracht 6 met een buiw 8 dat wort echt te gek hoor,ik vind het erg jammer dat ik er niet kan.ik kan beter als het wat knapper weer is en de zon schijnd eens naar amsterdam rijden,ik wens juli zondag allemaal een goede beurs toe en meschien volgend jaar beter
gr marcel
Voor 6 euro mag je fiets mee in de trein, misschien dat je met de trein kan en dan de laatste stukje door de stad met je fiets kan? Ik denk dat vooral jij best wat leuk informatie kan winnen op zo'n beurs.

Als ik al gezegd heb, elke dag is mooi om te fietsen. Laat zo'n figuur die op kantoor zit weer te voorspellen je niet tegen houden!!!

succes
Het zou mij de heenweg (tegen de storm in) een enorme motivatie geven om later die dag met 35 km/u gemiddeld terug te fietsen. :D
ik ga morgen als alternatief naar de winner in de rai daar zijn hondenshows maar daar voor ga ik eerst naar de wereldfiets winkel en kijk ik daar rond als ik er wat koop haal ik later zaterdag op ze zijn tog open tot 17:00
gr marcel
Nog 1 nachtje... dan is het zover De (wie weet hoeveelste?!) Wereldfietsbeurs in Rotterdam.

Het programma staat, alles loopt volgens plan, er zijn heel veel vrijwilligers die meehelpen en er is gelukkig nog maar 1 ziekmelding (Martijn beterschap!). Tenslotte helpt het weer ook: typisch weer om lekker binnen op een beurs rond te lopen!

Wij hebben er zin in, graag tot morgen!!

Inge, Jim en Suzanne

http://www.wereldfietsbeurs
Robertjan schreef:Maar dan zul je ook last hebben van dat traject
Volgens mij hebben reizigers van Alkmaar naar Rotterdam geen last van de werkzaamheden. Die gaan via Leiden, Den Haag en Delft. :)
Voor een ieder die met de trein en fiets naar de beurs reist: je kan in de metro gratis je fiets meenemen.
willem.megens schreef:Het zou mij de heenweg (tegen de storm in) een enorme motivatie geven om later die dag met 35 km/u gemiddeld terug te fietsen. :D
Dus jij komt ook Willem?
Tot morgen :wink:
Behalve het gratis Salt-magazine krijgen de eerste bezoekers een kortingsbon van 15% voor aankopen bij Demmenie !
jimvdberg schreef:Behalve het gratis Salt-magazine krijgen de eerste bezoekers een kortingsbon van 15% voor aankopen bij Demmenie !
Ai, dan moet ik nog vroeger mijn bed uit. :wink:
Nou, de winterslaapzak is niet nodig om vannacht al voor de deur te gaan liggen. Een 0-5 graden slaapzak volstaat. :D
Blanche schreef:
willem.megens schreef:Het zou mij de heenweg (tegen de storm in) een enorme motivatie geven om later die dag met 35 km/u gemiddeld terug te fietsen. :D
Dus jij komt ook Willem?
Tot morgen :wink:
nee, heb andere dingen te doen
Ik vond het een leuke, leerzame en gezellige beurs.
Inge en Jim heb ik nu "live" kunnen zien, bij Suzanne kan ik nog geen gezicht plaatsen en omdat Blanche zo vaak op het forum zit wilde ik haar ook eens "live" zien, maar ze zat niet bij haar informatiestand over Marokko als ik daar ging kijken. Blanche, misschien heb ik je wel gezien maar wist ik niet dat jij het was :D
Organisatie, bedankt.
Ja Ja ,Wij zijn ook geweest.. en ik heb je wel gezien en gesproken hoor Blanche. :) :lol:
Begreep van haar dat ze het wel leuk zou vinden om wat meer feetback te krijgen op haar websites dus.... :lol: .
We hebben de lezingen over Iran en Japan bijgewoond, mn Iran was goed voorbereid. 8)
Ik vond het ook wel plezierig dat er niet te veel commerciele uitingen waren.