Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 28 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34541 berichten

Afbeelding

Nieuw raadplaatje, tip ZO Azie

xtj schreef: Nieuw raadplaatje, tip ZO Azie
Weg 69 nabij Anlong Veng, Cambodja 8)

En een variant hierop:

Afbeelding

(Bestaat dit bruggetje nog, Michael? :wink: )

keesswart schreef:(Bestaat dit bruggetje nog, Michael? :wink: )
Nee (helaas), 80% van dat fietspad is nu strak geasfalteerd :wink:

Afbeelding

Alleen het laatste stukje is nog zo.

Afbeelding

Dit draadje loopt lekker. Waar is dit? Afbeelding

gr.

Wijnand

wijnand schreef:Waar is dit? [img]
Hier ?

Michael W schreef:
wijnand schreef:Waar is dit? [img]
Hier ?
In 1 keer goed.

wijnand schreef:
Michael W schreef:
wijnand schreef:Waar is dit?
Hier ?
In 1 keer goed.
Ja, ik ben er wel 5x langs gefietst, meestal met mooi weer :wink:

Michael W schreef:
wijnand schreef:Waar is dit? [img]
Hier ?
Goh, 8 minuten Michael, wordt die ene vinger langzaam :wink:

Bob&Marguérite schreef:Goh, 8 minuten Michael, wordt die ene vinger langzaam :wink:
Google maps maken duurde wat lang omdat hij het gehucht Nederland niet kent. Het plaatsnaambord was natuurlijk weer gepikt :wink:

uit Wikipedia
"De buurtschap had de eer dat er op 8 februari 2005 postzegels van uitgebracht werden door TPG Post. Het is ook wel eens in het nieuws gekomen vanwege de (herhaaldelijke) diefstal van de plaatsnaamborden."

Ik heb het bord hier teruggevonden:

Afbeelding

:lol: Waar?

De tovenaar schreef:Ik heb het bord hier teruggevonden:

Afbeelding

:lol: Waar?
USA, Colorado ?

Michael W schreef:USA, Colorado ?
Klopt: http://www.panoramio.com/photo/417726

De tovenaar schreef:
Michael W schreef:USA, Colorado ?
Klopt: http://www.panoramio.com/photo/417726
http://www.town.nederland.co.us/index.php/

Michael W schreef:
keesswart schreef:(Bestaat dit bruggetje nog, Michael? :wink: )
Afbeelding
Die betonnen stroken met vierkante gaten heb ik wel eens gezien langs de v.m. DDR-Zonegrens.... Het oude IJzeren Gordijn.

Martin E. van Doornik schreef:Die betonnen stroken met vierkante gaten heb ik wel eens gezien langs de v.m. DDR-Zonegrens.... Het oude IJzeren Gordijn.
Klopt Martin, dit is de voormalige patrouilleweg langs de Oostzee, maar dit soort wegen liepen langs de hele grens. Ze zijn ruim 10 jaar aan het steggelen geweest of dit een fiets- of wandelpad moest worden :wink:

Michael W schreef:
Martin E. van Doornik schreef:Die betonnen stroken met vierkante gaten heb ik wel eens gezien langs de v.m. DDR-Zonegrens.... Het oude IJzeren Gordijn.
Klopt Martin, dit is de voormalige patrouilleweg langs de Oostzee, maar dit soort wegen liepen langs de hele grens. Ze zijn ruim 10 jaar aan het steggelen geweest of dit een fiets- of wandelpad moest worden :wink:
Is dit hier bij Grenzübergang Selmsdorf (ten oosten van Lübeck)? Daar ben ik kort na de val van die Mauer erdoor gefietst naar Wismar, alle grimmige gebouwen van de Vopo's stonden er nog en ik zag hoe het ijzeren hek in de Oostzee liep. Daar heb ik nog foto's van.

Martin E. van Doornik schreef:Is dit hier bij Grenzübergang Selmsdorf (ten oosten van Lübeck)? Daar ben ik kort na de val van die Mauer erdoor gefietst naar Wismar, alle grimmige gebouwen van de Vopo's stonden er nog en ik zag hoe het ijzeren hek in de Oostzee liep. Daar heb ik nog foto's van.
Nee, dit is bij Travemünde (Priwall) richting Steinbeck, door de duinen direct langs de Oostzee (de Lübecker Bucht).

Afbeelding

Echt weer om er nog eentje tegenaan te doen :wink:

Waar en wat is dit ?

Afbeelding

Michael W schreef:Echt weer om er nog eentje tegenaan te doen :wink:

Waar en wat is dit ?
Die typische openingen in de kerktorens zijn kenmerkend voor de Harz en omgeving. Zoiets heb ik in Goslar gezien. Maar ik heb geen tijd om te googlen, ik ga naar huis van mijn werk en sluit de PC af.