een echte Fat-biker heeft natuurlijk een pick-up..en gooit de fiets daar gewoon in.die hebben geen drager nodig.
en wat is gevaarlijk....de natuur in Sarek...of de jungle in een grote stad....
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dank je wel voor je bezorgdheid, maar zal wel goed gaan hoor. Heb ook al heel wat steun en tips van dit forum gekregen dus no problem! Ik ben je trouwens nog steeds wat foto's schuldig, zal ze vanavond eindelijk eens posten. Sorry, was het heel dom vergeten.PieterJan51 schreef:Hoi Joppie. Waarom heb je geen dragers.?Dan kan je meer mee nemen. Hoe lang ben je, dan kan je bmi uitrekenen. Als je mijn meisje was mocht je niet weg, ik vindt het te veel gevaarlijk.
Zijn er fietsendragers voor de auto waar een fatbike op kan, weet jij dat Joppie.
Groet.
Ik vraag me steeds meer af of PieterJan51 gewoon met een big smile achter z'n PC een beetje loopt te narren... Ongelooflijk !PieterJan51 schreef:Hoi Joppie. Waarom heb je geen dragers.?Dan kan je meer mee nemen. Hoe lang ben je, dan kan je bmi uitrekenen. Als je mijn meisje was mocht je niet weg, ik vindt het te veel gevaarlijk.
Zijn er fietsendragers voor de auto waar een fatbike op kan, weet jij dat Joppie.
Groet.
Piet, dat kan toch niet! ik zit 3000km van je vandaan en dan ligt hier je oude kano?!PietV schreef:Yopie,
Heel veel plezier en succes met je reis. Heb met enige trots naar de P&H Baidarka Explorer gekeken op het autodak. De Baidarka is 30 jaar mijn kano geweest. Wegen slijtage tussen de lendewervel de kano met enige weemoed vorig jaar verkocht. De kuip was op maat gemaakt en voorzien van 3 waterdichte compartimenten. Ik denk dat jij in de andere kano vaart.
Piet.
Hehe, eindelijk de beloofde plaatjes. Was begin juni, in Lappland, omgeving Stekenjokk. En het zijn weer een beetje veel foto's geworden, ben slecht in kiezen, sorry maar anders klik je ze maar snel weg. Maar jullie zijn over een paar dagen toch van m'n fatbike praatjes verlost, dus nog ff volhouden.Yopie schreef: Ik ben je trouwens nog steeds wat foto's schuldig, zal ze vanavond eindelijk eens posten.
Het zit stampvol hongerige beren die allemaal achter een boom naar bange fatbikertjes staan te loeren. O nee, daar zijn helemaal geen bomen.nobbiomatic schreef:ben je al onderweg Yopie?..heb je de eerste beren al van je afgeslagen? zitten er eigenlijk wel beren in dat park?
Zal er zo eentje posten, moet eerst nog ff nadenken wat ik allemaal bij me heb.PieterJan51 schreef:Hoi Yopie. wat neem jij mee, heb je een paklijst? Ik ben benieuwd. Bedankt.