Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldse fietsfilmpjes! - Pagina 24 - Forum Wereldfietser

Wereldse fietsfilmpjes!

513 berichten
Wereldse Fietsfilmpjes
Twee kleine meiden met een grote droom

De video groep van de Wereldfietser op Vimeo telt 559 leden en 1218 video's afkomstig uit de hele wereld. Deze leden plaatsen erg mooie, ontroerende, grappige of er-toe-doende video's. In dit draadje komen ze aan bod.

Tai en Val zijn twee kleine meiden met een grote droom. Ze dromen van een reis om de wereld. Ze dromen van een documentaire reeks vol met dromen. Een documentaire die anderen zal inspireren ook te dromen. Dit alles zonder een cent uit te geven. Maar al het begin is moeilijk ook als je dromen hebt. Kijk maar .....


Veel kijkplezier!
Wereldse fietsfilmpjes
op Twitter
[url=ttps://www.facebook.com/pages/WorldCycle-Video ... 25?sk=wall]op Facebook[/url]



[wfvimeo]http://www.vimeo.com/groups/wereldfiets ... s/14788926[/wfvimeo]
Wereldse Fietsfilmpjes
Absurd! Coast to Coast (UK)

De video groep van de Wereldfietser op Vimeo telt 580 leden en 1237video's afkomstig uit de hele wereld. Deze leden plaatsen erg mooie, ontroerende, grappige of er-toe-doende video's. In dit draadje komen ze aan bod.

De video van Huw James is niet bijzonder goed maar wel bijzonder. :roll: Het filmpje valt namelijk op door het absurde onderwerp - Een fietsreis van Brecon naaar Cardiff - De Coast to Coast fietsroute, 293km in 21 uur en 55 minuten.
Veel kijkplezier! 31 uur niet slapen, 2 zere knieen, uitslag op nare plekken, 2 gezwollen enkels, zonnebrand en slaapgebrek!

Wereldse fietsfilmpjes
op Twitter
[url=ttps://www.facebook.com/pages/WorldCycle-Video ... 25?sk=wall]op Facebook[/url]



[wfvimeo]http://www.vimeo.com/groups/wereldfiets ... s/22906283[/wfvimeo]
Wereldse Fietsfilmpjes
Nieuwe Groepalbums maakt het zoeken naar video's eenvoudiger


WorldCycle Videos, de Wereldse Fiets Filmpjes-groep van de Wereldfietser blijft groeien. Bijna elke dag melden zich weer nieuwe leden en krijgen we filmpjes van over heel de wereld. Met meer dan 1200 filmpjes wordt het zoeken naar een filmpje best wel lastig. Er zat al een zoekfunctie op alfabetische volgorde op de site maar die werkt alleen als de maker het land waarnaar je op zoek bent ook noemt in de titel. Daarom zijn er vanaf nu ook negen Groepalbums op regio. Je vind ze rechtsonder onder de tweede knop Videos en nu even hier;

Africa

Asia

Asia (central)

Europe (east)

Europe (mediterranean)

Europe (north)

Latin Americas

North Americas

Oceania


Veel kijkplezier!
Wereldse Fietsfilmpjes
Absurd! Coast to Coast (UK)

De video groep van de Wereldfietser op Vimeo telt 580 leden en 1237video's afkomstig uit de hele wereld. Deze leden plaatsen erg mooie, ontroerende, grappige of er-toe-doende video's. In dit draadje komen ze aan bod.

De video van Huw James is niet bijzonder goed maar wel bijzonder absurd. :wink: Het filmpje valt namelijk op door het absurde onderwerp - Een fietsreis van Brecon naaar Cardiff - De Coast to Coast fietsroute, 293km in 21 uur en 55 minuten. 31 uur niet slapen, 2 zere knieen, uitslag op nare plekken, 2 gezwollen enkels, zonnebrand en slaapgebrek!

Veel kijkplezier!

Wereldse fietsfilmpjes
op Twitter
[url=ttps://www.facebook.com/pages/WorldCycle-Video ... 25?sk=wall]op Facebook[/url]



[wfvimeo]http://www.vimeo.com/groups/wereldfiets ... s/22906283[/wfvimeo]
Wereldse Fietsfilmpjes
We Groeien als Kool! 8)

De video groep van de Wereldfietser op Vimeo telt 583 leden en 1244video's afkomstig uit de hele wereld. Deze leden plaatsen erg mooie, ontroerende, grappige of er-toe-doende video's. In dit draadje komen ze aan bod.

WorldCycle Videos groeit als kool. In de afgelopen week werden er 17 films geplaatst en kregen we er weer 7 nieuwe leden bij. De nieuwe films gaan over Soedan, Nieuw Zeeland, Indonesie, Griekenland, Italie, Marokko, de VS, Engeland, Oekraiene, Noorwegen, Nederland, Duitsland, Canada, Kirgizie en Venuzuela. Wat een hoop kijkplezier!

Hierbij de laatst geplaatste video over Venezuela. De andere vind je op het videoforum.

Veel kijkplezier!

Wereldse fietsfilmpjes
op Twitter
[url=ttps://www.facebook.com/pages/WorldCycle-Video ... 25?sk=wall]op Facebook[/url]



[wfvimeo]http://www.vimeo.com/groups/wereldfiets ... s/32613994[/wfvimeo]
Wereldse Fietsfilmpjes
Welke video komt het dichts bij jouw fietsgevoel?

De video groep van de Wereldfietser op Vimeo telt 585 leden en 1246 video's afkomstig uit de hele wereld. Deze leden plaatsen erg mooie, ontroerende, grappige of er-toe-doende video's. In dit draadje komen ze aan bod.

Er zijn van die video's die doen je echt wat. Ze raken je omdat de muziek, de sfeer en de beelden heel dicht komen bij je persoonlijke gevoel rondom het fietsen. Toen ik net begon met het filmen van onze fietsvakanties en met de videogroep werd ik bijzonder geraakt door de video van Dave Achtemichuk (video 1). En net plaatste het nieuwe WorldCycle Videos lid Adam Nawrot een video (video 2) die die plek mag delen.

Welke video komt het dichts bij jouw fietsgevoel?


Goed weekend allemaal :wink: !

Wereldse fietsfilmpjes
op Twitter
op Facebook



[wfvimeo]http://www.vimeo.com/groups/wereldfiets ... os/1396719[/wfvimeo]


[wfvimeo]http://www.vimeo.com/groups/wereldfiets ... s/32426291[/wfvimeo]
Wereldse Fietsfilmpjes
Hoe maak je een video van je fietsvakantie? Rennen!

De video groep van de Wereldfietser op Vimeo telt 590 leden en 1249 video's afkomstig uit de hele wereld. Deze leden plaatsen erg mooie, ontroerende, grappige of er-toe-doende video's. In dit draadje komen ze aan bod.

Hoe film je jezelf terwijl je door een landschap fietst? Zet je camera neer, fiets erlangs en dan.....ren je terug. Kijk maar! :lol:

Goed weekend allemaal :wink: !

Wereldse fietsfilmpjes
op Twitter
op Facebook





[wfvimeo]http://www.vimeo.com/groups/wereldfiets ... s/32690160[/wfvimeo]
Wereldse Fietsfilmpjes
Sikkel til Besvaer!

De video groep van de Wereldfietser op Vimeo telt 600 leden en 1260 video's afkomstig uit de hele wereld. Deze leden plaatsen erg mooie, ontroerende, grappige of er-toe-doende video's. In dit draadje komen ze aan bod.

Tunnels, wildkamperen, zon, regen, steile heuvels, koffie, gravel, wisky, Rallerwegen en Maarten .... je ziet het allemaal in Janneke's eerste video over haar fietsreis door Noorwegen. Als je al zo begint met filmen dan kunnen we uitkijken naar veel moois 8)

Goed weekend allemaal :wink: !

Wereldse fietsfilmpjes
op Twitter
op Facebook





[wfvimeo]http://www.vimeo.com/groups/wereldfiets ... s/32937471[/wfvimeo]
Sikkel til Besvaer!
Haha... leuk filmpje en de gebeurtenissen zijn lekker herkenbaar.
Mooi gedaan!
Hebben jullie het allereerste filmpje -Sikkel til Besvaer!- van Janneke hierboven al gezien? :wink:
Wereldse Fietsfilmpjes
Hoe plaats ik een video op het internet?

De video groep van de Wereldfietser op Vimeo telt 617 leden en 1276 video's afkomstig uit de hele wereld. Deze leden plaatsen erg mooie, ontroerende, grappige of er-toe-doende video's. Geregeld krijgen we vragen over het plaatsen van een video of fotoreportage op de website van de Wereldfietser en het videoplatform van de Wereldfietser. Daarom hier de stappen op een rij:


Je video of fotoreportage online met Vimeo.com


Je kan een video of fotoreportage niet rechtstreeks op Wereldfietser.nl plaatsen. Eerst moet je jouw video op een website als Vimeo.com online zetten.

1. Ga naar Vimeo.com en registreer voor een gratis account.

2. Laad je filmpje van je computer naar jouw pagina op Vimeo. Let op de maximaal toegestane grootte van 500 MB per week voor een gratis account en toegestane bestanden! Ik zet mijn video's om naar MP4 bestanden voor Vimeo. Is je video te groot? Het gratis programma MPEG Streamclip zet de video snel om naar het gewenste formaat en bestand.

3. Ga naar WorldCycle Videos – het videoplatform van De Wereldfietser en meld je aan door rechts op
-Join this Group-
te klikken.

4. Ga nu terug naar jouw pagina op Vimeo.

5. Ga naar de video die je wilt plaatsen.

6. Kies rechts -Add-.

7. Klik op WorldCycle Videos.
(Bij het uploaden kan je ook direct kiezen voor toevoegen aan WorldCycle Videos.)

8. Klaar! Je video is nu toegevoegd aan WorldCycle Videos en zal na goedkeuring van de moderators te zien zijn.



Bron




Je video als echte film op de Wereldfietser plaatsen (embedden)

1. Ga naar je video op vimeo.com en kopieer de link.

2. Plak je link op wereldfietser.nl

3. let op dat de www niet weggevallen is bij Vimeo!

4. Selecteer de link

5. Ga naar de knop Videos boven je venstertje en kies WFVimeo, Vimeo of Youtube.

Als HTML code ziet het er dan zo uit:

6. WFVimeo voor WorldCycle Videos [WFvimeo]hierkomtjelink uit WorldCycleVideos[/WFvimeo],
7. Vimeo [Vimeo]hierkomtjelinkvan je eigen Vimeopagina[/Vimeo] en
8. Youtube [Youtube]hierkomtjelinkvan Youtube[/Youtube].



Succes!



Wereldse fietsfilmpjes
op Twitter
op Facebook
Wereldse Fietsfilmpjes
Iceland: Earth, Wind and Tyres

De video groep van de Wereldfietser op Vimeo telt 617 leden en 1279 video's afkomstig uit de hele wereld. Deze leden plaatsen erg mooie, ontroerende, grappige of er-toe-doende video's. In dit draadje komen ze aan bod.

Als je niets te doen hebt en wil weten hoe het is om in IJsland te fietsen dan heeft Michael Owens een video voor jou. Iceland: Earth, Wind and Tyres is een video van maar liefst 1,5 uur lang (!) Ga je hem helemaal bekijken? Dan ben ik benieuwd naar je recensie.

Voor de mensen met iets minder tijd en een Facebook account, is er een enquete.
Maak jij een video of slide show van je volgende fietsvakantie?

Goed weekend allemaal :wink: !

Wereldse fietsfilmpjes
op Twitter
op Facebook





[wfvimeo]http://www.vimeo.com/groups/wereldfiets ... s/33245392[/wfvimeo]
De video van Huw James is niet bijzonder goed maar wel bijzonder. Het filmpje valt namelijk op door het absurde onderwerp - Een fietsreis van Brecon naaar Cardiff - De Coast to Coast fietsroute, 293km in 21 uur en 55 minuten.
Veel kijkplezier! 31 uur niet slapen, 2 zere knieen, uitslag op nare plekken, 2 gezwollen enkels, zonnebrand en slaapgebrek!
Mooi dat filmpje, spreekt me wel aan!

Mijn hoofd staat al gericht op London-Edingburgh-London in 2013 AUDAX tocht van 1400km. http://www.londonedinburghlondon.com/

Wie weet dan ook een filmpje van mijn kant.

Henk

kunst en fietswerk
henkfietst52 schreef: Mijn hoofd staat al gericht op London-Edingburgh-London in 2013 AUDAX tocht van 1400km. http://www.londonedinburghlondon.com/

Wie weet dan ook een filmpje van mijn kant.

Henk

kunst en fietswerk

Hoi Henk,

Wie weet?! Gewoon doen al gebruik je maar foto's met muziek :wink: Want we willen London-Edingburgh-London met je mee beleven. Waarom word je vandaag niet al lid? Dan heb je de eerste stap al genomen. Hoe je dat doet staat in dit draadje, 2 antwoorden naar boven beschreven.
Hoi Henk,

Wie weet?! Gewoon doen al gebruik je maar foto's met muziek Want we willen London-Edingburgh-London met je mee beleven. Waarom word je vandaag niet al lid? Dan heb je de eerste stap al genomen. Hoe je dat doet staat in dit draadje, 2 antwoorden naar boven beschreven.
Hoi Blanche,

Dank je. Ik ga er zeer zeker mee aan de slag, lijkt me erg leuk!, maar ik ben nog niet zo handig met dit soort dingen.
:( Mijn dochter Roos en haar vriend gaan me er mee helpen.
Ik wil eigenlijk 30 Dec. al een voorproefje nemen, dan ga ik met een fietsmaat
200 km fietsen op 1 dag vanuit Boekelo. Als voorbereiding van de randonneurs serie in 2012....
Kijken of ik het nog kan :wink:

Ik houd je op de hoogte en als ik vragen heb weet ik waar ik terecht kan!

Henk

kunst en fietswerk
Wereldse Fietsfilmpjes
Het 1300-e filmpje!

De video groep van de Wereldfietser op Vimeo telt 645 leden en 1300 video's afkomstig uit de hele wereld. Deze leden plaatsen erg mooie, ontroerende, grappige of er-toe-doende video's. In dit draadje komen ze aan bod.

Mary Thompson en Peter Root van Two on four wheels fietsen van Guernsey naar de andere kant van de wereld. Ze meldde zich gisterenavond aan als het 645-e lid en voegde gelijk een film toe. Daarmee komt het aantal video's van WorldCycle Videos op maar liefst 1300 video's! Bedankt voor jullie bijdragen!!!


Goede feestdagen allemaal :wink: !

Wereldse fietsfilmpjes
op Twitter
op Facebook





[wfvimeo]http://www.vimeo.com/groups/wereldfiets ... s/34164394[/wfvimeo]
Wereldse Fietsfilmpjes

Bestaat er een wereldfiets-leven na de zwangerschap?

De video groep van de Wereldfietser op Vimeo telt 646 leden en 1300 video's afkomstig uit de hele wereld. Deze leden plaatsen erg mooie, ontroerende, grappige of er-toe-doende video's. In dit draadje komen ze aan bod.

De 1300 video's van WorldCycle Videos zijn verdeeld in regionale albums om het leven iets gemakkelijker te maken. Van Asia tot en met Oceania. Maar ook het album -Global General- voor wereldreizen en andere wereldfiets gerelateerde onderwerpen. Je vind de albums onder het tabblad Videos, rechtsonder.

Sinds kort is er nieuw album -Cycling wit Childeren-. Tja dat krijg je he als iedereen in je omgeving zwanger is (not me) :wink: Video's als El Camino Baby laten (aanstaande) wereldfiets ouders zien dat er wel degelijk een wereldfiets-leven na de zwangerschap bestaat. 8)


Goede feestdagen allemaal :wink: !

Wereldse fietsfilmpjes
op Twitter
op Facebook






______________________________________________________________________________________


Nieuw Videoalbum : -Cycling wit Childeren-


[wfvimeo]http://www.vimeo.com/groups/wereldfiets ... os/5708787[/wfvimeo]
Wereldse Fietsfilmpjes
Een heel gelukkig, gezond en mooi 2012!!!

De video groep van de Wereldfietser op Vimeo telt 652 leden en 1305 video's afkomstig uit de hele wereld. Deze leden plaatsen erg mooie, ontroerende, grappige of er-toe-doende video's. In dit draadje komen ze aan bod.

:arrow: In 2011 gingen we over de grens van 1000 video's en nu zitten we al op 1305! :D

:arrow: In 2011 verdeelde we de video's in 11 albums.
Negen regionale albums van Afrika tot Ocenanie,
een album voor Wereldreizen
en een voor Fietsen met Kinderen.

:arrow: In 2011 openende we onze Twitter en Facebook account.

:arrow: Bedankt voor jullie bijdragen in wat voor vorm dan ook! En een heel gelukkig, gezond en mooi 2012!!! Geniet van de video Road to Istanbul van Twoonfourwheels!


John en Blanche
moderatoren WorldCycle Videos

Wereldse fietsfilmpjes
op Twitter
op Facebook



[wfvimeo]http://www.vimeo.com/groups/wereldfiets ... s/34164394[/wfvimeo]
ook een manier om met je fiets op pad te gaan