Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Paastocht 2009 - 10 t/m 13 April - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Paastocht 2009 - 10 t/m 13 April

140 berichten
Klinkt erg leuk! Ik ga graag mee.
Wordt voor mij m'n eerste WF-tocht, dus ik ben vol verwachting.

Bovendien een mooie gelegenheid om wat nieuwe spulletjes te testen voordat ik eind april een wat grotere tocht ga ondernemen.

Corné
Ik ga ook mee, en heb er heel veel zin in.
Wim
Na lang aarzelen waag ik het erop. Kan ik mijn tentje weer eens uitluchten.
Ingeborg Emmel, als je een lift wilt hebben vanaf Bodegraven moet je een seintje geven.

Wim
Hoi Wim,

als ik kan meerijden zou dat heel mooi zijn :D ,
wanneer was je van plan te vertrekken?

Groetjes Ingeborg :lol:
Hi Ingeborg,

Kan je op vrijdag rond 14.00 uur op station Bodegraven zijn? Zowel jouw fiets als mijn fiets gaan in de auto. Dus de voorwielen moeten er af, maar ik geloof niet dat dat bezwarelijk is. Ik hoor je wel en tot dan.

Wim
De plannen zijn veranderd. Ik ga mijn eigen Paastocht houden van twee weken in Andalusië.

Gaele
Ik ben ook definitief van de partij.
Bij wie moeten we zijn om het weer van komend weekend tijdens pasen ook te krijgen :wink: ?
Jarno schreef:Bij wie moeten we zijn om het weer van komend weekend tijdens pasen ook te krijgen :wink: ?
Bij de organisatie....
Wouter....de regengod ( ehhh toch maar niet :wink: ) dan zou ik Marianne proberen 8)
Marianne heeft niets met water, maar wel met bier! En niet dat waterige bier uit Zoeterwoude!
Inmiddels staat de teller op 52 deelnemers met een flink aantal nieuwe gezichten.

Voor wie nieuwsgierig is naar de route: Route Kaart (Er komen nog dagkaartjes en een knooppunten lijst)

@Jarno: Misschien kun je het nummer van God bellen :D

@Bert:
Afbeelding
Pathfinder_II schreef:@Jarno: Misschien kun je het nummer van God bellen :D
@ Jarno....zolang je de regengod maar niet belt :wink:


Weersverwachting Pasen
Vanavond op het rtl4 nieuws was de voorspelling voor Pasen in ieder geval erg goed. Zie onderstaande link op 3.30 minuten 8) http://www.rtl.nl/components/actueel/rt ... _plain.xml
Pathfinder_II schreef:Inmiddels staat de teller op 52 deelnemers met een flink aantal nieuwe gezichten.
Voor wie nieuwsgierig is naar de route: Route Kaart
Wauw, nu al 52 deelnemers, voor een trektocht moet dat haast wel een record worden! Waar gaat dat heen met de Wereldfietser.
Trouwens een heel mooi kaartje, heb je een giga-scanner of is het een internetkaart?
jim
Gunstig dat het een knooppunten route is, zeker met dit deelnemersaantal. Als het weer idd goed is, dan komen de meeste ook daadwerkelijk (mij zie je niet vrijwillig in de stromende regen rijden...). Als iedereen de route 'kent' hoeven we niet in te grote groepen te rijden. Bij groepen van 10 tot 12 vind ik het zelf altijd wel ruim voldoende.
Hoi Wim, :lol:

kan jij je emailadres geven dat is mischien wat
makkelijker om wat af te spreken. :roll:

Groetjes, :D
Ingeborg

ingeborgemmel@hotmail.com
Ik ga ook mee, tenminste als het weer enigszins prettig is.

Zijn er nog meer mensen die het leuk vinden om vrijdagmiddag al ergens af te spreken en dan naar Rijssen te fietsen?
Mede fietsers,

Ik ga die vrijdag op de fiets naar Rijssen vanuit Arnhem dus als je mee wilt fietsen laat het me weten kunnen we iets afspreken.

Martin
Ik ga ook mee als het weer goed is en als er niks tussen kom.

Ik ga met de trein dinsdag naar Arnhem een paar dagen fietsen in de veluwe en dan door naar Rijssen.

IK moet wel mee met de langzame groep, want ik wordt ook een stukje ouder
45 jaar :oops:

Mario
Is er al een overzicht van de knoopunten beschikbaar?

Eerste lentetocht van 100km zit erop, laat pasen maar komen :)
Wordt hard aan gewerkt!