Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Stel je hebt geld - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Stel je hebt geld

Dan ken jij mijn grotere plan nog niet. Ze moeten eerst aan de studie en dan een baan en dan kunnen ze me mooi het studiegeld terug betalen.
Het liefst in porties van 10.000 per jaar.
Kan dan gewoon over gemaakt worden naar waar ik op dat moment op de fiets onderweg ben....
Ha, ha. Ik heb zelf bij de Informatiseringsbank geleend voor mijn studie. Ben al jaren aan het terugbetalen maar steeds als ik voor langere periode op reis ging hoefde dat niet meer; dan was mijn jaarinkomen te laag :shock: Gevolg is natuurlijk wel dat ik veeeeeeeeel langer moet terugdokken. :( Zou het idd liever aan iemand geven die er van ging fietsen..
pff als iedereen mij eens ging terugbetalen wat ik heb 'uitgeleend' aan geld, peuken, pakjes shag, bier, wijn, huur, cd's, boeken tijdens mijn studententijd..

Het blijft opvallend stil na deze opmerking. :lol:


Ik heb net het laatste bedrag van m'n studieschuld terugbetaald, eindelijk.

Roken is sowieso een dure hobby. Zeker als je omringd wordt door mensen die aan het stoppen zijn. Ik spreek uit ervaring, ik was vaak aan het stoppen.

Nu rook ik al 4 jaar niet meer, gelukkig.


Groeten,

Willem

wwwillem schreef:Nu rook ik al 4 jaar niet meer, gelukkig.
Dan heb je aardig wat bespaard :wink:

10.000 euro zeker, schat ik gauw 8)

Ik rookte nu wel veel, maar zoveel, dat niet.

Overigens, belangrijker is dat ik van de verslaving af ben, zonder pillen, of pleisters.

Maar goed zelfs kletspraat is geen geschikt medium om het daar over te hebben.

Willem