Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets- en Wandelbeurs, 3-4 februari 2007 - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Fiets- en Wandelbeurs, 3-4 februari 2007

Voor wie het interesseert: op de beurs is het ook mogelijk om op het testparcours kennis te maken met diverse sporttandems. We hebben onder meer de Cannondale Touring Tandem, de Santos Dual Travel (drie maten), de Koga's TwintySix en TwinTraveller, een Vittorio en de Multicycle vouwbaar met vrijloop ter beschikking.

Tot ziens op stand 11.B.010 (op het testparcours).

Beste mensen,

Sinds een uur of drie is de Fiets en Wandelbeurs achter de rug.
Het was een geslaagde beurs, waaraan de Wereldfietser met zo'n 80 geweldige vrijwilligers een flinke bijdragen heeft geleverd.

Naast de geweldige foto expositie van Gudy Rooyakkers, hebben de bezoekers kunnen genieten van verhalen, foto's, films en volop informatie over maar liefst zo'n kleine 100 verschillende landen!!

Daarnaast was er volop interesse voor de vereniging, ons tijdschirft, de technische kennis, de organisatorische kennis, de campinguitrustingen en de goed bezochte workshops die georganiseerd werden door de Wereldfietser.

Als vereniging hebben we wederom gezamelijk bewezen dat er geen vraagbank zo groot en uitgebreidt is als de Wereldfietser.

Mijn dank, die ontzettend groot is, gaat dan ook uit naar alle vrijwilligers voor hun geweldige inzet!!

MENSEN BEDANKT!!!

Groet, Rena :wink:

Marten schreef:Voor wie het interesseert: op de beurs is het ook mogelijk om op het testparcours kennis te maken met diverse sporttandems. We hebben onder meer de Cannondale Touring Tandem, de Santos Dual Travel (drie maten), de Koga's TwintySix en TwinTraveller, een Vittorio en de Multicycle vouwbaar met vrijloop ter beschikking.
Het was leuk bij jou; voor en achterop de tandem :wink:

Trui en fleece jas gevonden na afloop van fiets en wandelbeurs.
Bij ons thuis liggen nu:
een grijze trui small (geen buitensport trui)
Fleece jas zwart met grijze stukken XL.


Wie o wie zijn de dragers van deze kledingstukken.
Meld je bij mij of John. Het ligt bij ons op zolder.


Trouwens iedereen bedankt voor de belangstelling voor de foto's.
Ook iedereen bedankt voor de enthousiasme en gezelligheid.
De organisatie van fiets en wandelbeurs bedank ik voor de mooie ruimte waar mijn foto's gehangen hebben en de gezellige borrel op zaterdagavond.
Het was een geslaagd weekend!


Groeten
Gudy

De beurs was erg gezellig, en ik heb zelf ook weer een aantal leuke ideen opgedaan, zowel voor het kopen van een nieuwe fiets als voor een vakantie. :)

Al iemand nog interesse heeft in foto's van de beurs: http://ismieke.spaces.live.com/photos

Iedereen bedankt!

Organisatoren van de wereldfietser, alles was weer prima georganiseerd, bedankt.

Ik heb er weer van genoten dat ik als onderdeel van "Fietsers informeren fietsers" weer mijn ervaringen kon doorgeven aan collega fietsers. Het is of je je tochten opnieuw beleefd.

Harry

Langs deze weg wil ik graag idereen bedanken die zich afgelopen weekend heeft ingespannen als vrijwilliger op de WF stand, themastand, podium en als informant.


Groeten, John.

Jij en de andere organisatoren ook bedankt: het was leuk. Ik hoop wel dat de bezoekers door de bomen het bos nog hebben kunnen zien. Ik kreeg stellig de indruk dat velen juist daarom de afgelopen tijd al lid waren geworden van de Wereldfietser, of het ter plekke hebben gedaan. Klopt dat?
Verder ben ik natuurlijk weer benieuwd naar de statistieken van de bijeenkomst.
Wim

Hoi Willem,

Statistieken volgen.
Voor een indruk van de beurs klik op:

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 4928189567

Groeten, John.
Ik vond het een hele leuke beurs :D.
Van mij mogen zulke beurzen nog meer
georganiseerd worden :P.
Het was echt supper

Groetjes Gijs

Haike schreef:Het was leuk bij jou; voor en achterop de tandem :wink:
Graag gedaan :P

Hi,

Was idd een erg leuke beurs.

Met het tandem rijden was het ook erg leuk, hoop alleen dat Joyce het ook leuk gaat vinden.... Moesten het nog maar eens een keertje proberen.

Tnx

Bas

Hoi,
Ik vond het een prachtige beurs en geweldig om te zien welk een organisatie er samengebald wordt tot iets prachtigs.
Een van de leukste momenten vond ik overigens toen ik bij de stand van de Fietsersbond stond te kletsen en plotseling een kleine man van middelbare leeftijd gekleed in een wit-lichtblauw gestreepte trui een koprol over de vloerbedekking zag maken. De boze Bert richtte zich even op de - min of meer door het zelf ingehuurde - clown maar zag een eventuele zoete wraak gelukkig al heel snel kansloos :D :D :D
Dank aan iedereen!
Leon