Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dat denk ik ook. Ik heb vanmiddag een rondje Gulpen e.o. gefietst. Op diverse campings zag ikmal heel wat activiteit van gasten met eigen voorzieningen. Eigenlijk vond ik het voor een doordeweekse dag in mei gewoon druk.PeterVanRijn schreef: ↑wo 06 mei, 2020 19:58campimgs
Het zal wel stervensdruk worden schat ik als de buitenlandse mogelijkheden ontbreken of beperkt zijn.
Hoezo buitenlandse mogelijkheden ontbreken of beperkt? In grote delen van Duitsland mogen ze over een week al open.PeterVanRijn schreef: ↑wo 06 mei, 2020 19:58Nou per 1 juli kunnen de campings dus weer open, als alles goed blijft gaan.
Het zal wel stervensdruk worden schat ik als de buitenlandse mogelijkheden ontbreken of beperkt zijn.
Gaan natuurlijk altijd veel mensen kamperen in Frankrijk, als die dicht blijven. Daarnaast zullen er ook heel veel mensen niet naar buitenland durven te gaan. Maar wellicht zullen ook heel veel mensen beslissen om jaartje niet op vakantie te gaan.Ivo Miesen schreef: ↑wo 06 mei, 2020 22:08Hoezo buitenlandse mogelijkheden ontbreken of beperkt? In grote delen van Duitsland mogen ze over een week al open.PeterVanRijn schreef: ↑wo 06 mei, 2020 19:58Nou per 1 juli kunnen de campings dus weer open, als alles goed blijft gaan.
Volgens Bild ( ja ja) acht de minister-president van Nordrhein-Westfalen de kans groot dat de grens met Nederland deze zomer ook voor toeristisch bezoek weer open is.PeterVanRijn schreef: ↑wo 06 mei, 2020 19:58Nou per 1 juli kunnen de campings dus weer open, als alles goed blijft gaan.
Nederlanders mogen in NRW alles wat Duitsers ook mogen. Dus gewoon recreatief fietsen mocht altijd al, ook over de grens.peter de rijk schreef: ↑wo 06 mei, 2020 22:43Volgens Bild ( ja ja) acht de minister-president van Nordrhein-Westfalen de kans groot dat de grens met Nederland deze zomer ook voor toeristisch bezoek weer open is.PeterVanRijn schreef: ↑wo 06 mei, 2020 19:58Nou per 1 juli kunnen de campings dus weer open, als alles goed blijft gaan.
Klopt, je kunt als fietser zonder probleem de grens over, maar toeristische overnachtingen zijn ook in NRW tot nu toe niet toegestaan.Ivo Miesen schreef: ↑wo 06 mei, 2020 23:21Nederlanders mogen in NRW alles wat Duitsers ook mogen. Dus gewoon recreatief fietsen mocht altijd al, ook over de grens.
Tot nu toe maar dat gaat snel veranderen:peter de rijk schreef: ↑wo 06 mei, 2020 23:24Klopt, je kunt als fietser zonder probleem de grens over, maar toeristische overnachtingen zijn ook in NRW tot nu toe niet toegestaan.Ivo Miesen schreef: ↑wo 06 mei, 2020 23:21Nederlanders mogen in NRW alles wat Duitsers ook mogen. Dus gewoon recreatief fietsen mocht altijd al, ook over de grens.
Tourismus und Hotels: Ferienwohnungen und Campingplätze dürfen ab dem 11. Mai unter Auflagen auch zu touristischen Zwecken wieder genutzt werden. Freizeitparks, Ausflugsschiffe, Fahrrad- und Bootsverleihe dürfen öffnen. An Christi Himmelfahrt (21. Mai) werden Hotels für Touristen wieder geöffnet. Dafür gelten strenge Hygieneschutzkonzepte, Abstandsregelungen und Kontaktbeschränkungen.