Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Koude handen! - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Koude handen!

En laagjes! Vanmorgen hele dunne hardloophandschoentjes onder de winterhandschoenen aangetrokken. Dat scheelt al weer een boel, en inderdaad, er ook voor zorgen dat je vingers al warm zijn.

Nog werkt het niet 100%, maar na twintig minuten fietsen en een paar keer slaan om het bloed weer de vingers in te krijgen, worden ze warm. En dan is de tweede heflt van de tocht goed te doen :lol:
Wat ik laatst een keer merkte tijdens een fietstocht onder nul was dat mijn handen aanmerkelijk prettiger gingen aanvoelen nadat ik twee mueslirepen had gegeten. Ik kan natuurlijk niet bewijzen dat er een verband is.
Waarschijnlijk heb je je handen gebruikt om de repen uit hun verpakking te halen. Dergelijke handelingen stimuleren de bloedsomloop in de handen, dus ik zou zéker zeggen dat er een verband is.

:lol:
Bij mij het tegenovergestelde. Dus hoewel bij n=1 er een interessant verband lijkt, blijkt bij n=2 er geen enkel verband te zijn.
Felix Fietst schreef:Bij mij het tegenovergestelde. Dus hoewel bij n=1 er een interessant verband lijkt, blijkt bij n=2 er geen enkel verband te zijn.
Handschoenen uitgetrokken om de repen uit de verpakking te krijgen? :)

Carl
Neen.