Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vrijwilligersweekend 2016 - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Vrijwilligersweekend 2016

Ha collega-WF-vrijwilligers,

Met mijn dierbare (v)echtgenote vier ik het weekend elders. Ook fijn natuurlijk.
Nu de kruitdampen van de bestuurswisseling zijn opgetrokken, kan het niet anders dan dat jullie weekend een succes gaat worden en weer nieuwe energie, inspiratie en gebrusterlijkheid oplevert voor onze vereniging. Zonder inspanningen van de vrijwilligers kan de Wereldfietser domweg niet bestaan. Ik zie jullie weer bij de WF-fietsbeurs in Bussum over 2 weken.
Ik wens jullie een fijn weekend en naar het zich laat aanzien verbetert het weer nog een stuk.

Mhg. Koert.
Jaap en Marlies, bedankt voor de organisatie van dit weekend, het lekkere diner en de verrassend mooie route langs de grens van Nederland en België.

Alle anderen, bedankt voor het steeds weer aangename gezelschap!
Ook wij hebben genoten, de verrassend mooie route, aangename gezelschap en de goede organisatie van Jaap en Marlies hebben het tot een ontzettend fijn weekend gemaakt!

Dank allemaal voor alle inzet!
Allemaal reuze bedankt voor het gezellige weekend. Via onderstaande link kan je wat foto's bekijken

https://picasaweb.google.com/Ronaldopde ... 18Sm6auAMw