Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Is spaakbreuk in het achterwiel normaal? - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Is spaakbreuk in het achterwiel normaal?

janwillem89 schreef: Aha aha, welke velg is dit, weet je dat?
In mijn geval is dat de Rigida Andras 30.

Gerd
Ik heb met beide bedrijven uitstekende ervaringen. Ik ken Gert en Roelien Stappenbelt sinds de start van hun bedrijf, 100 meter van mijn vorige woonhuis. Perfecte service en bijzonder kundig in het top segment Race en MTB fietsen. Ik heb jaren met veel plezier op mijn 105 Stappenbelt racefiets gefietst. Op mijn eerste Trek 930 MTB van Stappenbelt versleet ik velgen bij de fleet. Gert heeft me leren spaken en ik heb een uitstekende leermeester gehad.

Mijn vakantiefiets is een Avaghon, gekocht bij re-cycle. Ik ben er erg tevereden over. Mijn vriendin heeft inmiddels een Avaghon en ik heb onlangs zelf mijn 26" versie Avaghon opgebouwd met ondersteuning van re-cycle. Ik ben uitermate tevreden over de service van het re-cycle team. Ik fiets met mijn 105 kilo samen met achter tassen voor en achter. (hoeveel kilo teveel kun je dan meenemen) De wielen geven geen krimp. Ik ben een keer door een geul gereden en een kleine slag gehad. Die is er gratis door re-cycle uit gehaald.

Voor een goede klacht afhandeling is het absoluut noodzakelijk dat je het product waar je ontevreden over bent, aanbied aan je leverancier voor reparatie/herstel. Mocht je dan nog niet tevreden zijn, zoek dan de dialoog en bied het product opnieuw aan. Door je product bij een ander te laten herstellen bied je jou leverancier niet de gelegenheid het te herstellen.
Mvgr, Eric
Beste medefietsers,
Nog een aanvulliing van mijn zijde over de spaakbreuk bij "rohloff 28 inch Avaghon series".
Ik heb mijn fiets begin 2006 bij Re-cycle in Wageningen gekocht. Nu 12.000 km gefietst. Wel ieder voorjaar servicebeurtje, dus binnenkort weer voor reis naar Zuid spanje, waarbij spaken(spanning) gecontroleerd werd. Nooit spaakbreuk gehad. Voornamelijk verharde wegen in Europa.
Gr.Rob