Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wintertrektocht 9 t/m 11 januari 2015 - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Wintertrektocht 9 t/m 11 januari 2015

'n Likkie mosterd zou het geheime ingredient wel eens kunnen zijn.
Geen stampot voor mij deze dagen. Wel noodle soup en noodle soup en ... je voelt 'm al aankomen; noodle soup. Afgewisseld met rijst. Dat dan weer wel. Vanavond sweet soup geproeft. Maar ik ga wat off topic dus die soep komt later wel eens op een weekendje ter tafel ;-)
Veel plezier met de tocht. Het weer maakt niet uit.
Groeten van Loes
Loes van den Bergen schreef:'n Likkie mosterd zou het geheime ingredient wel eens kunnen zijn.
Geen stampot voor mij deze dagen. Wel noodle soup en noodle soup en ... je voelt 'm al aankomen; noodle soup. Afgewisseld met rijst. Dat dan weer wel. Vanavond sweet soup geproeft. Maar ik ga wat off topic dus die soep komt later wel eens op een weekendje ter tafel ;-)
Veel plezier met de tocht. Het weer maakt niet uit.
Groeten van Loes
Kung Fu Panda gekeken toevallig:)?
Weten jullie zeker dat jullie de Wintertrektocht gaan rijden?
Volgens mij wordt het meer een Windtrektocht :o
Hopelijk waait ie mee - take care en veel plezier!

http://www.nu.nl/binnenland/3702100/sto ... wacht.html


Afbeelding
Pfff, dat ziet er niet best uit! :cry:
Koert schreef: De aardappelen net onder water over 2 grote pannen verdelen met daarop, in evenredige verhouding, de boerenkool.
Koert niet te veel water bij de aardappels, anders krijg je ruzie met Nel

Veel plezier, groetjes, Ronald van der Perk
Na een bijna slapeloze nacht besloten niet mee te gaan.
De weersverwachting is mij gewoon te slecht.
Misschien teveel meegemaakt en gezien tijdens en na de dechero 2012.
Ik baal wel, want had 2,5 dag vrijgekomen hiervoor . :|
Dit zijn niet de mededelingen waar we op wachten.
Jammer hoor.
'Voordeel' is wel dat we morgen ook nog boerenkool eten.
Normaal zie je toch altijd wel wat enthousiaste verhalen... Hoe was het?
---het was wel een zeer bijzondere wintertrektocht, trekkend aan het stuur, staand op de pedalen om op de weg te blijven. Buffelen tegen windstoten van soms 110km/u Niet geheel ongevaarlijk soms.

Met natuurlijke volop gezelligheid, heerlijke boerenkool, een enorme groepsdynamiek, zonder die dynamiek had ik de tocht niet gered, dan was ik meteen rechtsomkeert gegaan met de wind mee in ieder geval :arrow:

Een heroïsche tocht, zo zal ik me hem herinneren.
Ben overigens nog steeds moe en heb met, ondanks veel km in de benen, toch weer eens spierpijn :)

Uiteindelijk, maar dat is achteraf gesproken, heeft Sanderz misschien wel de beste beslissing genomen... :wink:
De ene helft is weggewaaid en de andere helft nog aan het bijkomen. Ik behoor tot de tweede soort.
Dit zijn de mooiste tochten toch:)? Knap van jullie hoor! Goede test voor mens en materiaal! Foto's?
Hoe het was? Ik zag op zaterdag de fietster voor me (een erg sterke dame, nieuwe tweedehandse Santos ben de naam even kwijt) de berm inwaaien en vallen....., een aantal fietsers zijn van ellende afgehaakt en huiswaarts gekeerd, maar het gezelschap, de boerenkool en glühwein, de stichtelijke Bijbelspreuken op de tweede camping, maakten het toch weer tot een geslaagde onderneming. De zaterdag is een rit die ik niet vlug vergeet: Code geel in de kustprovincies!
Koert en Anita; bedankt voor de organisatie
Marjan schreef:....., maar dat is achteraf gesproken, heeft Sanderz misschien wel de beste beslissing genomen... :wink:
Ik denk dat iedereen voor zichzelf de beste beslissing heeft genomen: de mensen die niet mee gingen, de mensen die voortijdig afhaakten, de mensen die een stukje met de trein gingen, de mensen die de hele tocht uitfietsten. Misschien dat de dame die van haar Santos afwoei een verkeerde beslissing maakte maar er nu toch om kan lachen.
Het is niet verkeerd je grenzen af en toe tegen te komen. Natuurlijk, op de IJsselmeerdijk, zaterdag, dacht ik 'waar zijn we in hemelsnaam aan begonnen?'. Maar de tocht als zodanig had ik niet willen missen.
Jullie bedankt voor het avontuur en de gezelligheid.
Volgend jaar weer eens een rustige Wintertocht in de sneeuw? Wie weet!
Anita en Koert,

Bedankt voor de organisatie. Ik vond het een prachtige tocht.

En ja, ik vond het zwaar. Heel zwaar. Maar ik had het voor geen goud willen missen.

MVG, Johan Koning
Hoi allen,
Mooie camping in amsterdam.
En...Dat je tenten ook als vliegers kan gebruiken.
Lekkere boerenkool.
En inderdaad, de zaterdag was een behoorlijke karaktertraining.
Goede materiaaltest. Mijn regenbak en schoenen waren klote, maar de tent heeft het gehouden.
Koert, ik ben dolblij met mijn nieuwe regenbroek. Al heb ik die helaas zondag niet kunnen testen.
Zondag was een mooie terugtocht met de wind in de rug naar Enkhuizen en goed gezelschap.

Koert en Annita, dank voor de organisatie. En een ieder voor de gezelligheid.

Gr.
Betty
Heeft er overigens iemand foto's?
Ik vond het zoals gewoonlijk weer erg gezellig, maar heb zaterdag in Purmerend toch de trein naar huis gepakt. Wind is niet erg, maar die windstoten vond ik toch wat gevaarlijk. En daarnaast vertrouwde ik mijn tent niet meer heel erg nadat vrijdag de stok brak, waarschijnlijk heeft de rest van de stok ook wel een opdonder gehad. Dat is het nadeel van een tent met maar één stok. Het slaaphokje op de camping was dan wel weer geweldig.

Met carnaval ga ik in de herkansing, dan overigens met een nieuwe tent.
Even wat foto's van de eerste dag (Amersfoort naar Amsterdam):

https://plus.google.com/photos/11040400 ... 8895221137

Toen ging het fietsen nog. :)

Meer foto's heb ik niet.

MVG, Johan Koning
Laatste foto: tentje niet bestand tegen storm...?