Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Harskamperdennen 2011 - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Harskamperdennen 2011

Imeere schreef:Optie 1, spanje; Paella, tappas, soep en brood
Optie 2, USA; grote schalen met taco chips met zure room, avocado en gesmolten kaas, vers gegrilde hamburgers, hotdogs en een salade buffet. (ook veggie natuurlijk)
:shock:
Doe mij toch maar optie 1. Op beide avonden.
Optie 1: Spanje natuurlijk!
Dat koude biertje drink ik wel vooraf en bij het eten hoort een wijntje.
Saludos cordiales uit Kappeln.
Voor Paëlla kan je me 's-nachts wakker maken, ook voor mij optie 1 dus. Gaan we dan de grootste paëlla van Nederland maken?
Ook wij gaan helemaal voor optie 1 !
(maar als het 2 wordt zullen we dat zeker niet afslaan :wink: )
De grootste pealla zal niet gaan. Mijn pannetje is maar één meter in doorsnede. De buik zal dus ook gevuld moeten worden met soep, brood, tortilla's, chorizo kroketjes, frietjes, gevulde champignonnetjes, garnaaltjes, eitjes, salade, olijven, kaas etc etc. Helaas :roll: :roll:

Inge
http://www.catering-barbecue.nl/cb/fs3_ ... 4A00460752

en zij verhuren ook nog wel een pannetje van een meter....maakt samen 2 meter....

:P
Imeere schreef:De grootste pealla zal niet gaan. Mijn pannetje is maar één meter in doorsnede. De buik zal dus ook gevuld moeten worden met soep, brood, tortilla's, chorizo kroketjes, frietjes, gevulde champignonnetjes, garnaaltjes, eitjes, salade, olijven, kaas etc etc. Helaas :roll: :roll:

Inge

Helaas??? Dat wordt smikkelen en smullen geblazen. En Jim, we maken er gewoon de grootste Wereldfietser-Paella van Nederland van. En dat voor slechts één tientje! :lol: :lol: :lol:
bert sitters schreef:Helaas??? Dat wordt smikkelen en smullen geblazen. En Jim, we maken er gewoon de grootste Wereldfietser-Paella van Nederland van. En dat voor slechts één tientje! :lol: :lol: :lol:
Dat wordt zeker smikkelen en smullen. Er zijn al heel wat aanmeldingen voor de maaltijd. Wil je ook meeëten, stuur dan een mailtje naar jimvdberg@gmail.com.
Voor mij graag optie 1. Lang geleden dat ik paëlla heb gegeten.

of topic: de e-bike ombouwset is binnen, monteren en morgen of vrijdag proefrijden.

Groet

Jans
Ha die Jans,

Leuk dat je er weer bij bent.

Groetjes,

Bert
Pis ik nu buiten de pot als ik voor optie 2 ga?
SjirkM schreef:Pis ik nu buiten de pot als ik voor optie 2 ga?
Is er in de buurt van de Harskamperdennen een Hamburgertent?
Ik heb albondiga's en heerlijk olijvenbrood, met een beetje fantasie komt hier een spaanse burger uit :D
bert sitters schreef:
SjirkM schreef:Pis ik nu buiten de pot als ik voor optie 2 ga?
Is er in de buurt van de Harskamperdennen een Hamburgertent?
http://www.cafetariabrobbel.nl :D
Hi Blanche, ik weet niet of je al een besluit hebt genomen maar ik vertrek van de Melis Stokelaan (Den Haag) om ± 10.00 uur richting Harskamperdennen.

Groet Henk Kaaijk

De route;
http://www.bikemap.net/route/1182630
henkk schreef:Hi Blanche, ik weet niet of je al een besluit hebt genomen maar ik vertrek van de Melis Stokelaan (Den Haag) om ± 10.00 uur richting Harskamperdennen.

Groet Henk Kaaijk

De route;
http://www.bikemap.net/route/1182630
Hoi Henk,

Ja beslissing genomen.
Ik ga pas s'avonds naar de Harskamp en reis samen met Jim met de trein. Zo heb ik tijd om bij te kletsen met Jim en hoef ik geen oppas voor onze oude kater Willem te regelen. Veel fietsplezier!
Er is veel belangstelling voor het etentje met Inge, al 51 aanmeldingen!
De meeste belangstelling is er voor de tapas en de paëlla.
Al 51 aanmeldingen voor het Spaanse Wereldfietsereetfestijn van Inge! Dat wordt hard werken in de keuken die middag. Zijn er al voldoende vrijwilligers om te hakken en te snijden? Is altijd reuze gezellig.
Hebben wij iemand in ons midden die een demonstratie flamenco kan geven en een gitarist die kan begeleiden?

Y es que yo canto porque a mi me gusta cantar
También tu bailas porque a ti te gusta bailar, tu
Y es que yo canto porque a ti te gusta escuchar
Lo que yo canto porque así se puede bailar, tu

Y ahí estás tu
Y a mi me gusta como bailas, tu
Tu a bailar, tu a bailar
Y ahí estás tu
Y a mi me gusta como te mueves, tu
Tu a bailar, tu a bailar
de zondagroute van camping harskamperdennen naar Amersfoort; vertrek 10.00 uur

knooppunten: 70- 73- 72- 82- 76- 80- 79- 78- 77- 38- 39- 44- 11- 10- 09- 63- 95- 51- 66 station Amersfoort

Anita


aangepaste zondagroute naar Amersfoort:
knooppunten 70- 73- 72- 82- 76- 80- 79- 78- 77- 38- 44- 11- 10- 09-
63- 08- 82- 07- 95- 51- 98- 66 station Amersfoort

Anita
Niet vergeten: zaterdagavond 20.00u is de Algemene Ledenvergadering.
Klik hier om de stukken de downloaden.