Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Therm-a-rest NeoAir slaapmat - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Therm-a-rest NeoAir slaapmat

Hoi Meami

Ik zag dit filmpje op youtube: een vergelijking tussen de Neoair en de Trekker van Therm a Rest :)

http://www.youtube.com/watch?v=D51Yv_0qtLM
Het begint ingewikkeld te worden met zoveel keus. Dit filmpje gaat over de Trekker en niet over de All Season. En de post van Eric ging over een nieuwe lichte Exped mat, en niet een Thermarest.
Wim
Lastig al die keuzes...
Heb nog een maandje de tijd om iets geschiktst te vinden!
Eric Schuijt schreef:Wij hebben nu nieuwe compacte matjes van Exped die net zo klein zijn en niet knisperen :lol:

En Exped heeft met de nieuwe matjes ook nog eens een prijs gewonnen!

We gaan ze het komende wf-erfietstochtje testen.
Is dat de Exped Synmat UL 7? Wanneer zal dat zijn? :) Ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen!
Mijn NEO AIR loopt heel langzaam leeg, heb het deze dagen getest zonder er op te liggen.
Als ik er op lig dan merk ik dat na een nacht het matje aanzienlijk minder lucht bevat, net niet dat ik de grond raak.
Ga er morgen mee naar mijn outdoor dealer.

Heb ook nog een Exped down 7 mat, misschien moet ik die meenemen op mijn aankomende reis van maanden door Oost en zuid/west Europa?

Sta erg in twijfel!? Het Thermarest matje is zo lekker klein en licht en het weer word steeds warmer :|

Henk.

Kunst en fietswerk http://www.kleurrijkleven.webklik.nl
henkfietst52 schreef:Mijn NEO AIR loopt heel langzaam leeg, heb het deze dagen getest zonder er op te liggen.
Weet je zeker dat het geen temperatuur-effect is? Je pompt hem op het eind van de middag op en 's avonds laat is hij een stuk dunner/zachter/leger, omdat het koud is in de tent.
Leon
De laatste test die ik deed was gewoon bij me in huis, deze week.
Hard opblazen en gewoon laten liggen, na 2 dagen is de mat een stuk slapper :(

Ik ben altijd voorzichtig met mijn spullen, ga er goed mee om.

De NEO AIR is ongeveer 2,5 maand elke dag gebruikt.


Henk.

kunst en fietswerk
Je hoort dit wel vaker over de Neoair. Misschien is dat ook de reden dat de nieuwe Neoair All Season (540 gram, R=4,9) die eind deze zomer op de markt komt van een wat zwaarder meteriaal gemaakt is.
Wim