Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen - Deel 1 - Gewijzigde datum! - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen - Deel 1 - Gewijzigde datum!

Het eerste rondje Groningen is een feit. Rond 10 uur verzamelde zich een bont gezelschap bij het peerd. Ondanks dat hij bijna onvindbaar was door de mist.
Met 16 (wereld)fietser werd de tocht aangevangen. Aan de noordkant de stad uit en via Noorderhogebrug, Westerdijkshorn en Onderdendam naar Baflo. Na een koffiestop verder. Via Winsum, Garnwerd, Dorkwerd, Leegkerk en Hoogkerk weer naar Groningen. Bij aankomst waren we 61 km verder en twee fietsers rijker.

Door de mist was helaas weinig van het landschap te zien. Achter me hoorde ik zeggen: "Het schijnt hier heel mooi te zijn...". Maar dat mocht de pret niet drukken. Het was windstil en droog. Wat wil je nog meer? Ikzelf vond het een mooi tochtje, maar misschien ben ik bevooroordeeld. Via deze link kun je de gefietste route zien.

Tijdens zo'n activiteit kom je erachter dat (wereld)fietsers altijd gezellige mensen zijn. Ik heb leuke gesprekjes gehad waarvoor dank.
Ronald heeft aangeboden een vervolg te organiseren. Volgende maand. Lijkt me leuk. Mogelijk tot dan!
Afbeelding
HansvanderVeeke schreef:...
Met 16 (wereld)fietser werd de tocht aangevangen.....Bij aankomst waren we 61 km verder en twee fietsers rijker.

Afbeelding
Zoekplaatje: waar staat no 17 :D


(110 km, en al weer opgewarmd)
Dat is die gele schaduw 'om' René heen. Die een beetje fotoschuw is :?
Nummer 18 maakte de foto.
Dank je wel Hans, Saskia en alle anderen. Het was lekker, mooi en leuk.
Wim
Hans en Saskia,
Bedankt voor het initiatief, organisatie en jullie gastvrijheid in Baflo.
Het was een leuke tocht in een kleine (mist) wereld.
Ronald en Ineke voor hulp bij een vervolg heb ik een PBtje gestuurd.
René de Lange
Dank je wel allemaal. Een tochtje door een mistig landschap.
Onder de 'bikeport' de collectie Reiseräder.

groet, Jaap

Afbeelding
Hoi, hoi,

Hans en Saskia, en uiteraard ook de overige aanwezigen,
Bedankt voor de zeer gezellige en geslaagde dag. Heb er van genoten en heb nu in elk geval een gezicht bij een aantal van jullie, welke ik alleen van het forum ken.

Ben via, via weer naar huis gegaan met op het eind van de dag (lees: avond :wink: ) 125 km op de teller.

Groetjes en tot een volgende keer,


Sietse
Erg leuk om met jullie mee te hebben gefietst, het was erg gezellig!

Bedankt! :D
paul1987 schreef:Erg leuk om met jullie mee te hebben gefietst, het was erg gezellig!

Bedankt! :D
Geweldig! Welke stad of regio volgt?

Groetjes vanuit Nong Khai aan de Mekong. Ik ga ook nog bij Bauke Langs voor een rondje Kanchanaburi!

Bert