Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Huttentrektocht 2009 - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Huttentrektocht 2009

Voor zaterdagnacht is een plek vrijgekomen in een wat luxere hut voor € 14,50 per persoon.
Reageer snel bij jimvdberg@gmail.com.
Alle hut-slaapplaatsen zijn inmiddels bezet. Je kan nog wel mee als tent-kampeerder, daarvan zijn er ondertussen ook al een tiental.
Dat wordt gezellig. Ik heb mooi weer aangevraagd. :D :D

Rutger
ik fiets nooit in regen
Kunnen we zondagavond eigenlijk ook nog een nachtje op Quadenoord staan in Renkum?
Ik wil de maandag naar huis trappen.
Hey Jim, ik kom de Vlaamse delegatie versterken. Ik fiets vrijdag ook naar die camping in Renkum. Kan ik daar terecht met een van de kaarten van natuurcampings?

groetjes,
Hein
Hoi Roald,

In het Groene Boekje staat bij "Landgoed Quadenoord" open: 01/04 - 01/11. Je kunt bellen of dat betekent tot of tot en met 1 november, tel. 0317-313071

Annita
bompa schreef:Hey Jim, ik kom de Vlaamse delegatie versterken. Ik fiets vrijdag ook naar die camping in Renkum. Kan ik daar terecht met een van de kaarten van natuurcampings?
Ha Hein, ik zou het niet weten, dat moet je zelf even checken. Succes.
Ha Hein je kan in Quadenoord terecht met een natuur kampeer kaart!,ben er zelf ook(heb een kampeer kaart) en er zouden nog een aantal mensen komen ,s avonds pizza ?? tot vrijdag. Rene.
Jongens (en meisjes :lol: )

Wat is eigenlijk het dichtstbijzijnde station van die camping in Renkum. Ik ga vrijdag zoveel mogelijk fietsen maar helemaal van Leuven tot daar lijkt me wat ver :D Dus ik zal wel een stukje moeten treinen...

Ik heb overigens geen natuurkampeerkaart, kan ik er nog bij iemand mee op?

Groetjes,

An
Wolfheeze?
Voor mij geen pizza meer. Ik ben er pas later vrees ik. Ik kook wel zelf een prakkie, maar hoop wel dat de anderen niet de hele avond in de pizza tent blijven zitten (anders wil ik voor de gezelligheid nog wel een 06 nummer van een van jullie).
Wim
Ik zal morgen even verifiëren of ik terug kan fietsen op maandag, dan kan ik heen bij Austerlitz staan op de paalkampeerplaats. Anders kom ik op zaterdag met de auto (goedkoopste voor me, voor de trein moet ik betalen... :wink:).
Annetje schreef:Ik heb overigens geen natuurkampeerkaart, kan ik er nog bij iemand mee op?

Groetjes,

An
Je mag bij mij op de kaart, hoor An :)
Gaat lekker druk worden komend weekend in Velp. We zijn op dit moment met tweeëndertig personen. De ene helft slaapt in een hut de andere helft gaat kamperen.

Maarten Wagenmakers neemt zaterdagavond de leiding bij het bereiden van een gezamenlijke maaltijd.

Dit en nog enige aanvullende informatie is zojuist naar de deelnemers gemaild.

Tot zaterdag,
Annita
Ede-Wageningen naar Renkum Landgoed Quadenoort is 7,5 km Zie http://www.lekkerweg.nl/nl/algemeneinfo ... teplanner/
Wim
En het wordt........ Paalkamperen !!!!! :D

Morgenavond bij Dongen, vrijdagavond bij Austerlitz, zaterdag Velp, zondagavond wildkamperen (?) en maandagavond nog even over denken (Dorst, Chaam).

Mochten er mensen interesse hebben, dan zie ik die daar wel. :wink:
Auschwitz is wel een aardig eindje om .... ;)
ZOndag weet ik ook nog niet, misschien zak ik af naar Oss naar familie anders gewoon nog een nachtje Quadenoord, hoop ik... of net over de heining in het wild ? :)
Ik heb gehoord dat er zich al 32 mensen hebben aangemeld! Dat we gezamenlijk gaan koken en eten in een partytent. En dat het volgens de buienradar droog blijft tot zondagavond 19.00 uur!

Dat wordt een mooi herfstweekend op de fiets! :wink:
Bedankt voor de organisatie Annita!
Blanche schreef:Ik heb gehoord dat er zich al 32 mensen hebben aangemeld! Dat we gezamenlijk gaan koken en eten in een partytent. En dat het volgens de buienradar droog blijft tot zondagavond 19.00 uur!

Dat wordt een mooi herfstweekend op de fiets! :wink:
Bedankt voor de organisatie Annita!

Een party met Blanche: La Nuit Blanche/La Noche Blanca in Velp! :oops: :oops: :oops:
Helaas kan ik niet. :cry: :cry: :cry:
Er is een slaapplaats vrijgekomen in een hut.
Wie heeft interesse, wie het eerst komt.....

Annita