Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietserpad - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Fietserpad

Hallo,
Het is nooit mijn bedoeling geweest om de route vanuit het boek Het Fietserpad te krijgen. Ik wilde dd een handzamer formaat. Als oplossing hebben we het boekje uit elkaar gehaald, en de kaartjes bij de beschrijving geplakt. Inmiddels hebben we de tocht volbracht, 601km in 10 dagen. Met GPS en routebeschrijving, werkte prima samen. Echt een prachtige tocht, van alles gezien. Heuvels, wateren graslanden, bossen etc. Ik wist niet dat wij zoveel mais verbouwde!
Op naar de volgende fietstocht.
Gr Agnes
TravelDuck schreef:
HansvanderVeeke schreef:Op deze site
Beste Hans,

het is vele jaren later, het boekje van het fietserpad hebben we al, maar wie weet kun je ons nog helpen aan de gescande documenten?? Lijkt me heel handig voor in de stuurtas.
Overigens begrijp ik dat de beschrijving van zuid naar noord gaat, zijn er mensen die hem andersom hebben gefietst en hoe beviel dat?

groet, Wil Vos
(wamvos@gmail.com)

Het boekje heb ik zelf in een ringband gemaakt, anders is hij erg onhandelbaar op de fiets. Daarnaast heb alle pagina's met een kaartje en de routebeschrijving gescanned en die afdrukbaar gemaakt op een A4. Past iets beter in mijn kaartleesmap. Als je ze wilt hebben, laat het dan even weten.
Hoi Hans,
daar heb ik wel interesse in, in die scans.
Heb je ze nog? Of iemand anders?

alvast bedankt,
groeten,
Arnold.