Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Denk niet dat dit een zonnewijzer is. Alle lijnen zouden dan radiaal vanaf de paal moeten lopen. En die paal is zeker voor de zomermaanden, wanneer de zon hoog staat, veel te laag.Bob&Marguérite schreef:Het mooie fietsweer is er weer. Gisteren kwam ik deze zonnewijzer tegen.
Waar is dit?
Doe geen moeite ik heb de GPS coördinaten verwijderd.
Zeker weten, alleen geeft deze de tijd die rest tot zonsondergang> Op de foto niet goed te zien, waarschijnlijk omdat het nog te vroeg in het jaar is.Martin E. van Doornik schreef: Denk niet dat dit een zonnewijzer is. Alle lijnen zouden dan radiaal vanaf de paal moeten lopen. En die paal is zeker voor de zomermaanden, wanneer de zon hoog staat, veel te laag.
Google, en de zoekterm "zonnewijzer op de grond limburg" zorgde ervoor deze te vinden (zoeken op afbeelding). Deze was wat makkelijker dan andere, zelf heb ik deze nog nooit gezien.Bob&Marguérite schreef:YEP
Voor diegene die ook de bovenstaande vraag hebben, heb deze vraag aan de constructeur gesteld met het navolgende antwoord:Bob&Marguérite schreef:Martin E. van Doornik schreef: Overigens vroeg ik mij af, doet een zonnewijzer mee met onze 'zomertijd'?
Even naar voren halen na al "dat geweld" van Bob&Marguérite. Zie mijn foto hierboven van 10 maart 2014, 22:49 uur.keesm54 schreef:Ook eens een fotootje posten, volgens mij een actueel onderwerp:
Een brug in aanbouw.
Door die rode vlaggen want daar is mijn bunkerstation: een eettentje waar je heerlijk ongezond kunt bijtanken (pizza, kebab, korv etc).Martin E. van Doornik schreef:Yopie, je hebt het heel goed opgelost! Hoe heb je dat voor mekaar gekregen?