Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 151 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

35622 berichten
Han schreef:Klopt, ik vergat de onderschrift te verwijderen.
Doe dan nog maar een poging, want deze telt natuurlijk niet :P !
Han schreef:Klopt, ik vergat de onderschrift te verwijderen.
Afbeelding
Travelmaster schreef:Doe dan nog maar een poging, want deze telt natuurlijk niet :P !
Ho ho, heb ik er eindelijk één (super moeilijke) goed en voor Michael W de oplossing geeft..........
ga jij ff bepalen dat ie niet telt...................... :evil:
Michael W schreef:
gios schreef:Moet je wel even de naam van het fotobestand veranderen, anders wordt het wel errug makkelijk.
Haha, Expresso heeft gewoon het plaatje van Bob geraden, Dinant aan de Maas dus :wink:
:oops: :oops: :oops:
Bob&Marguérite schreef: Ho ho, heb ik er eindelijk één (super moeilijke) goed en voor Michael W de oplossing geeft..........
Waar bemoeit die zich mee,
komt zeker nu hier het draadje vervuilen met z'n geklets, nadat hij tot de orde geroepen is bij 'Post eens een foto van je vakantiefiets' :wink:
Michael W schreef:
Bob&Marguérite schreef: Ho ho, heb ik er eindelijk één (super moeilijke) goed en voor Michael W de oplossing geeft..........
Waar bemoeit die zich mee,
komt zeker nu hier het draadje vervuilen met z'n geklets, nadat hij tot de orde geroepen is bij 'Post eens een foto van je vakantiefiets' :wink:
Hee, ik lees nog mee hoor;)! Maar ok, ik ben wat ballorig vandaag: ik vertrek straks voor het eerst voor 4 dagen fietsen met bepakking. Daarna piep ik vast wel anders.

Maartoch vind ik een plaatje waar de oplossing onderstaand gewoon niet tellen :( !
Travelmaster schreef:ik vertrek straks voor het eerst voor 4 dagen fietsen met bepakking.
Dan kom je vast wel langs deze fraaie plek 8)

Afbeelding
Michael W schreef:
Travelmaster schreef:ik vertrek straks voor het eerst voor 4 dagen fietsen met bepakking.

Afbeelding
Langs een dergelijke plek kom ik dagelijks, bollenveld bij Wassenaar naast de golfbaan, maar deze zul je vast niet bedoelen... ik ga overigens níet mee met de Wereldfietseractiviteit in Brabant hoor!

Anders de bollenvelden bij Noordwijk?
Travelmaster schreef:Langs een dergelijke plek kom ik dagelijks, bollenveld bij Wassenaar naast de golfbaan,
Fout en de tweede ook fout 8)

Het zijn tulpenvelden, maar dat werd niet gevraagd :wink:
Michael W schreef:
Travelmaster schreef:Langs een dergelijke plek kom ik dagelijks, bollenveld bij Wassenaar naast de golfbaan,
Fout en de tweede ook fout 8)

Het zijn tulpenvelden ja :wink:
Ik heb geen verstand van tulpenvelden, ik gun een ander de eer! Ik vertrek, laterz!
Travelmaster schreef:... ik gun een ander de eer!
Nou dat zal tegenvallen, dit is zelfs voor Expresso nauwelijks te raden 8)
Travelmaster schreef: Maartoch vind ik een plaatje waar de oplossing onderstaand gewoon niet tellen :( !
Ik eigenlijk ook wel :lol:

Veel plezier de komende dagen en maak een foto voor deze topic? 8)
Michael W schreef:
Hillegom?
Bob&Marguérite schreef:Hillegom?
Het gaat om de juiste plek in Hillegom ja 8)
Michael W schreef:
Bob&Marguérite schreef:Hillegom?
Het gaat om de juiste plek in Hillegom ja 8)
Jaja, zo dadelijk vraag ook nog het serienummer van de 6de bol links, maar een gokje
langs de Hillegommerdijk! :wink:
Bob&Marguérite schreef: maar een gokje langs de Hillegommerdijk! :wink:
Fout 8)

De Hillegommerdijk is trouwens Gemeente Haarlemmermeer :wink:
Afbeelding

Dan gok ik op: Zilkerbinnenweg.
Expresso schreef:Dan gok ik op: Zilkerbinnenweg.
Nee, dat is trouwens in De Zilk en dat is gemeente Noordwijkerhout :wink:

Je bent wel 'warm' 8)
Veenenburgerlaan ?
Michael W schreef:
Expresso schreef:Dan gok ik op: Zilkerbinnenweg.
Nee, dat is trouwens in De Zilk en dat is gemeente Noordwijkerhout :wink:

Je bent wel 'warm' 8)
Zuider Leidsevaart?
Heb op de Kennemerbeekweg (tijdelijk) gewoond, weet dus hoeveel bollenvelden er in Hillegom zijn.............dus dit is de laatste poging :wink:
Expresso schreef:Veenenburgerlaan ?
Ergens op de Veenenburgerlaan ja 8)