Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Alleen de dynamo op de voorband vind ik niet ze mooi.fud0 schreef: ↑za 09 nov, 2019 18:01Ik had dit jaar alle bidonhouders-opties erbij gebruikt: Dat hield in dat ik de bidonhouders onder aan bovenbuis en liggende voorbuis nu ook heb gebruikt.
Is goed bevallen. Onderste bidonhouder voor twee binnenbanden en canvaslint en bovenbuis isostar voor verfrissing of douche iig van wildkamperen.
SUNP0044 (2).JPG
Mooi, alvast een goede reis gewenst.Fietsmans schreef: ↑di 30 jun, 2020 13:24Volgens mij een oud draadje, maar ik pak hem met trots weer op.
Deze (endurance fiets, 28 mm banden) staat klaar om, evenals bestuurder, de eerste fietsreis te maken. Met Rome als vertrekpunt de Reitsma route via Toscane
3,5 kg op het stuur, 5,4 kg aan het zadel. Verder nog wat aan frame en in een klein rugtasje, en aan mijn lijf natuurlijk. In totaal 13,5 kg ex fiets.
(niet op de slappe zadeltas letten, er zit hier alleen vulling in en de lucht er niet uit laten lopen )
DSC_0346.JPG
Dat zijn vaak nog onervaren fietskampeerders die de luxe van een laag gewicht nog niet kennen, en hebben vaak ook het geld niet om goede lichtgewicht spullen aan te schaffen, en als het in de tassen past kan het toch mee?jwkeij schreef: ↑di 30 jun, 2020 16:37Voor de regen heb ik SealSkinz sokken en een Arcteryx Beta Hybrid jas voor. Kou... Tsjaa... ik heb daar alleen 1 thermoshirt LS voor mee. En anders, jammer dan voor mij.
Nu moet ik wel zeggen... Ik verbaas mij soms dat mensen 25kg aan bagage meeslepen. Hoe doe je dat?
Vraag mij dat serieus af.
Dan is dat makkelijker dan je zou denken. Ik heb lang niet het zwaarste gekozen, bron; één of andere kampeerspullenwinkel: